
La Diputació de Lleida ha obert la convocatòria de subvencions a empreses per a la participació en fires i salons d'àmbit internacional corresponent a l'anualitat 2020 per un valor de 128.000 euros, i només resta pendent de la seva publicació al BOP. La convocatòria es publica amb retard degut a la situació provocada per la pandèmia de la covid-19 i vol donar suport a aquelles empreses lleidatanes que van assistir a fires internacionals entre els mesos de gener i març, així com aquelles que puguin participar en algun esdeveniment d'aquest tipus fins a finals d'any.
Es podran fer dues sol·licituds per beneficiari (per a dues fires diferents) i se subvencionarà fins al 30% de l'activitat, amb un màxim de 2.000 euros per sol·licitud.
[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]
Incentivar la participació d'empreses en aquest tipus d'activitats
L'objectiu d'aquesta convocatòria és incentivar la participació d'empreses en aquest tipus d'activitats que se celebrin en territori estatal o a l'estranger, i així ampliar les seves àrees d'influència comercial. S'hi podran acollir empreses, persones físiques o jurídiques, amb domicili social o centre de treball obert a la demarcació de Lleida, i les entitats sense ànim de lucre amb centre de treball a les comarques lleidatanes. Seran subvencionables aspectes com ara els drets de participació en el certamen firal; el lloguer de l'espai a l'entitat firal organitzadora, per a la ubicació de l'estand de l'empresa; les despeses per a la instal·lació de l'estand, i les despeses generades per la contractació d'un traductor o intèrpret.
Èxit de la campanya #jopertuitupermi de la Diputació de Lleida
La campanya #jopertuitupermi, impulsada pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, ha assolit un total de 3.270.233 impactes als mitjans de comunicació durant els mesos de juny, juliol i agost.
La iniciativa, engegada per impulsar l'economia de proximitat de les Terres de Lleida i Aran durant la crisi de la Covid-19, ha facilitat que prop de mig centenar de professionals poguessin donar a conèixer les seves experiències i els seus negocis a través d'una quarantena de mitjans de comunicació i de la presència a les xarxes socials. La campanya ha permès mostrar com comerços, productors i empreses de tota mena s'han transformat per adaptar-se en aquest nou escenari ple de dificultats derivat de la Covid-19.