Un operatiu ‘Kanpai’ a la Seu d’Urgell ha acabat amb un total de 222 identificats -amb 161 antecedents- i 14 denunciats per armes. També per drogues i infracció en la tinença de gossos de raça perillosa, segons han informat els Mossos d’Esquadra.
El dispositiu conjunt de Mossos, Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local a la capital de l’Alt Urgell es va dur a terme ahir divendres a la tarda i durant la matinada d’aquest dissabte amb l’objectiu de combatre la multireincidència i prevenir delictes relacionats amb armes i drogues.
Tres acumulaven fins a 70 antecedents
Entre els 222 identificats, tres acumulaven fins a 70 antecedents. De les 14 denúncies administratives, 10 han estat per substàncies estupefaents, 2 per armes prohibides i 2 relacionades amb gos de raça perillosa.
L’operatiu ‘Kanpai’ també ha decomissat dos patinets elèctrics i ha fet una entrada en un bar musical, mentre que la Policia Nacional ha iniciat 11 expedients relacionats amb irregularitats en la Llei d’estrangeria.
Sens dubte, una nova actuació que demostra la importància del treball policial conjunt. L’operatiu no és el primer que es fa en els darrers mesos en la demarcació. De fet, el passat mes d’abril hi va haver macrooperatiu dels Mossos a Lleida i Seròs de matinada prop de 200 agents en un dispositiu per desarticular una xarxa criminal.










