Una dona de 65 anys ha mort aquest dimarts al migdia en un accident al Camí de Ronda de Torroella de Montgrí.La víctima ha caigut per un penya-segat d’uns 40 metres en un punt pròxim a la Cala Roca de la Cadira, per causes que encara s’investiguen.
Els serveis d’emergència han rebut l’avís cap a tres quarts d’una del migdia. La dona passejava pel camí amb una amiga, que ha estat qui ha alertat del succés després de la caiguda.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Bombers de la Generalitat, amb una dotació del parc de Torroella de Montgrí, els GRAE de muntanya amb helicòpter i també per terra, dues dotacions de submarinistes i un vehicle de comandament de la Regió d’Emergències de Girona.
Els primers equips d’emergència, juntament amb professionals del Sistema d’Emergències Mèdiques, han accedit fins al punt on es trobava la víctima amb una embarcació de Salvament Marítim. Tot i això, no han pogut fer res per salvar-li la vida. Un metge n’ha certificat la mort al mateix indret.
En el dispositiu també hi han participat els Mossos d’Esquadra, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Torroella de Montgrí. Un cop fetes les diligències judicials, el cos ha estat traslladat fins a la platja amb la mateixa embarcació.
El SEM també ha activat suport psicològic per atendre l’amiga que acompanyava la víctima en el moment de l’accident.
Investigació oberta sobre la caiguda
Ara per ara, es desconeixen les causes exactes de la caiguda. Els cossos policials han obert la investigació per aclarir com es va produir l’accident en aquest tram del Camí de Ronda, situat a la zona de la Cala Roca de la Cadira.
Operatiu ampli dels serveis d’emergència
La complexitat de l’accés a la zona ha obligat a desplegar un ampli operatiu per terra, aire i mar. La participació de diversos cossos ha permès recuperar el cos i completar les diligències judicials al mateix entorn de la costa.










