Catalunya ha registrat dos accidents mortals aquest divendres en poc més de tres hores. El primer s’ha produït a la carreta T-321 a Vilanova d’Escornalbou, on un vehicle ha sortit de la via i s’ha incendiat, causant la mort del conductor, identificat com M.M.P., de 73 anys i resident de la mateixa localitat. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 10:53 hores.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
El segon accident ha tingut lloc a l’AP-7, al quilòmetre 172,2 a Castellví de Rosanes, on un conductor d’un camió ha perdut la vida en una col·lisió que també ha implicat un altre turisme, l’avís s’havia rebut a les 07:44 h. Els Bombers de la Generalitat han hagut d’excarcerar el conductor del camió atrapat. El conductor del turisme ha estat evacuat amb ferides menys greus a l’hospital de Bellvitge.
Els Mossos d’Esquadra, els Bombers de la Generalitat i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) han desplegat un dispositiu ampli per respondre als dos incidents, que han causat importants afectacions a la circulació en les vies esmentades. Aquests incidents eleven el nombre de víctimes mortals en accidents de trànsit a carreteres interurbanes catalanes a 63 durant el 2024.