La 26a Trobada Empresarial al Pirineu aposta pel networking i l'intercanvi d'experiències

La 26a Trobada Empresarial al Pirineu aposta pel networking i l'intercanvi d'experiències| Text i fotografies: Laura Biela

 

La 26a Trobada Empresarial al Pirineu ja escalfa motors. En aquesta edició, sota el nom 'Preparats per créixer!', es vol posar èmfasi al networking i a la necessitat de compartir experiències com a motor per a desenvolupar-se. Dins d'aquest marc, es debatrà sobre l'empresa, el talent, l'accés al finançament, l'ètica o els elements estratègics com l'energia.


El president de la Trobada, Vicenç Voltes, ha volgut destacar durant la presentació de la 26a edició, celebrada aquest divendres a l'hotel NH Pirineus de Lleida, l'augment de la participació femenina en les ponències. En aquest sentit, ha destacat: "En aquesta ocasió, una tercera part dels participants a les diferents conferències i taules rodones són dones".



Així mateix, també ha volgut deixar constància de les diferents oportunitats de negoci i de creixement que presenten aquestes jornades. "Cada any tractem temes de primordial interès i això suposa que els participants adquireixin nous coneixements, els posin en pràctica i aconsegueixin, en moltes ocasions, millors resultats", ha afegit Voltes.



La Trobada Empresarial al Pirineu, que es celebrarà els dies 18 i 19 de juny, té un objectiu clar: assolir i satisfer les necessitats de tots els assistents. No obstant, també pretén mantenir els 600 participants de l'edició anterior i ser una plataforma d'intercanvi d'opinions i d'experiències per als joves emprenedors i per a totes aquelles persones que s'estan plantejant iniciar un projecte nou.



El programa d'enguany comptarà, entre d'altres, amb la conferència del prestigiós filòsof i pedagog José Antonio Marina, amb empresaris i directius d'èxit com Josep Esteve (RODI), Jordi Miró (Danone Ibèrica), Teresa Vallès (Pastoret de la Segarra), José Luís Bonet (Freixenet), Oriol Guixà (La Garga), Francisco Reynés (Abertis) o María Dolores Dancausa (Bankinter).




Comentaris

envia el comentari