Catalunya Diari

La Seu acull el 'workshop' més important de Catalunya

La Seu acull el 'workshop' més important de Catalunya| Redacció - Fotografia: Agència Catalana de Turisme

 



En aquesta acció participaran més de 150 empreses i institucions turístiques catalanes amb una oferta relacionada amb aquest segment turístic. Els participants catalans tindran l’oportunitat de vendre els seus productes a més de 80 operadors turístics de tretze mercats diferents: Espanya, França, Benelux, Alemanya, Suïssa, Àustria, Itàlia, Països Nòrdics, Rússia, Regne Unit, EUA, Brasil i Israel. En total, es concertaran més de 1.400 entrevistes professionals entre les empreses participants.
 
La directora general de Turisme, Marian Muro, ha explicat que "incentivar el consum del turisme interior de Catalunya, tant entre el públic català com l’estranger, és prioritari, perquè permet mostrar la destinació com un territori divers que ofereix múltiples possibilitats turístiques, fet que ens ajuda a reforçar la imatge de la marca Catalunya". Així mateix, ha afegit: "Aquest tipus d’iniciatives són molt importants perquè suposen donar suport a les empreses turístiques de l’interior de Catalunya, que són un dels principals motors econòmics de les seves comarques".
 
Prèviament a la realització d’aquesta jornada, els operadors turístics, dividits en diversos grups, hauran participat en sis viatges de familiarització per conèixer alguns dels paisatges més emblemàtics de l’interior i la muntanya de Catalunya. Així, hauran fet senderisme i cicloturisme per les Terres de l’Ebre i Terres de Lleida, hauran visitat el Parc Astronòmic del Montsec, les esglésies romàniques de la Vall de Boí i el Monestir de Poblet, hauran recorregut el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici i el Parc Natural de Montserrat, hauran conegut la Vall de Núria, i hauran provat els vins del Penedès i el Priorat, entre altres activitats.
 
Comercialització de l’oferta de turisme interior de Catalunya
El director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, ha destacat que "el 'workshop' 'Buy Catalunya Natura, Interior, Muntanya i Pirineus' s’emmarca en el conjunt d’accions dutes a terme per l’ACT per tal de comercialitzar i promocionar el turisme de natura, aventura, muntanya i rural". Aquest tipus de turisme és un dels sis productes que defineix el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2013-2015 i que considera prioritari potenciar i promocionar.
 
El 'Buy Catalunya Natura, Interior, Muntanya i Pirineus” compta amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, de la Diputació de Barcelona, de Torisme Val d’Aran, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, de Vueling, d'Iberia, del Circuit de Catalunya, de La Roca Village, del FC Barcelona, d'Abertis Autopistas, de Port Aventura, d'Estrella Damm, de Torres, de Sixt rent a car, d'Avant Grup, de Món Sant Benet, de Cerdanya Resort, de Petits Grans Hotels de Catalunya, de Costa Brava Hotels i de Blau Verd Hotels.



Comentaris

envia el comentari