El CTI Balàfia Volei Lleida viatja aquest dijous a Elx per disputar la Fase d’Ascens a la 1a Nacional, després de proclamar-se campions de Catalunya de la 1a Divisió, aconseguint un total de 76 punts dels 78 possibles i només amb la pèrdua d’un partit.
A més, el Balàfia Volei Lleida ha aconseguit un patrocinador per donarlos suport per a aquesta competició, per la qual cosa l’equip passa a anomenar-se CTI Balàfia Volei Lleida.
Els entrenadors de l’equip, Mario Martínez i Sergio Ortega, compten per aquesta competició amb una única baixa, la del Rubén Barbecho, però amb la resta dels 13 jugadors disponibles: Juan Campillos, David Soliva, Pau Banda, Ángel Martín, Óscar Rodríguez, Josep Baró, Ramón González, Jordi Martínez, Héctor Miarnau, Salvador Roigé, Raúl Hileno, Carlos Oca i Eduard Garcia.









