El Pons Lleida s’estrena davant els seus aquest divendres al vespre. No es tracta només del primer partit de pretemporada, sinó que també és el primer d’oficial, ja que és de la fase de grups de la XXI Frit Ravich Lliga Catalana. Cal recordar que enguany el pavelló dels llistats acollirà la final four d’aquesta competició de l’11 al 14 de setembre.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
I en aquesta mateixa pista de l’11 de setembre, és on disputarà el partit el Pons Lleida aquest divendres. Serà a les 21h, amb entrada gratuïta i davant el Shum Maçanet, un conjunt que ha retornat enguany a l’Ok Lliga.
Les novetats
A part de l’al·licient d’oficialitat del matx, la cita esportiva també resulta interessant pels aficionats llistats perquè podran veure per primer cop que suposen les noves normes d’aquest esport. També les noves incorporacions del primer equip defensant els colors dels lleidatans. És a dir, el porter Xavi Bosch, procedent de l’Alpicat, i els jugadors Fabri Ciocale i Martí Gabarró que militaven la passada campanya a Deportivo Liceo i Noia Freixenet.
Edu Amat podrà comptar amb el gruix dels seus efectius a excepció de Jordi Badia que està convocat amb la selecció catalana per disputar la Golden Cat. S’estrena com a jugador del primer equip davant una de les millors seleccions del planeta, Portugal. Aquest partit es disputa a les 20.30 a Cerdanyola del Vallès, que és la seu d’aquesta competició que comença aquest divendres i que s’allargarà fins diumenge.
Format de la Lliga catalana
S’han designat 4 grups amb 3 equips en cada un d’ells. Només qui acabi com a primer en la fase inicial de lligueta accedirà a la final a quatre. En aquesta lligueta es juguen només dos partits, és a dir, un sol cop contra cada rival. Els equips disputen un partit a casa i un a fora, a excepció del grup B. On l’Alcoi jugarà els seus dos partits a fora, cosa que farà que el Sant Just sigui l’únic conjunt que jugarà els seus dos partits a casa.
- GRUP A: Barça, Caldes i Voltregà
- GRUP B: Reus, Alcoi i Sant Just
- GRUP C: Calafell, Pons Lleida i Shum
- GRUP D: Igualada, Noia i Cerdanyola










