Una coneguda empresa de moda anuncia un ERO a Catalunya

Comparteix

El grup Pronovias ha anunciat aquest dimarts un Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) per a 85 treballadors de la companyia de les seves oficines centrals del Prat de Llobregat. Es tracta d’un 25% de la plantilla d’aquest departament, que compta amb 332 persones als serveis centrals. Segons justifica la companyia en un comunicat, aquesta mesura «forma part del procés de transformació iniciat el 2023 i té com a objectiu crear un grup més sòlid i sanejat» i establir les «bases d’un creixement sostingut en el futur». El grup admet que encara arrossega els efectes d’una «conjuntura adversa» en els darrers anys arran de la pandèmia i que s’ha traduït en una «lenta recuperació» en el mercat de la moda nupcial.



 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

En aquest sentit, Pronovias assenyala que l’any passat va perdre 98,1 milions d’euros mentre que els ingressos es van reduir en un 8,9% durant l’exercici de l’any passat i l’Ebitda es va situar en els 2,4 milions d’euros, d’acord amb els resultats de l’any passat, que encara estan pendents de l’auditoria.

En qualsevol cas, l’empresa remarca que aquestes xifres «no comprometen la solvència financera de la companyia» i que el seu nivell de deute s’ha reduït «significativament» després de la reestructuració accionarial. Concretament, el deute net ha passat dels 277 milions a 31 de desembre del 2022 als 131 milions d’euros en el darrer dia del 2023. «Aquest 2024 seguirà sent un any de transició i assentarà les bases per a un futur creixement sòlid», assegura Pronovias en el comunicat.




Pla Estratègic fins al 2027

Pronovias explica que desenvoluparà el seu Pla Estratègic 2025-2027 que busca augmentar les vendes i «consolidar el seu lideratge» en la indústria d ela moda nupcial. En aquest sentit, detalla que inclourà tres eixos: el creixement en mercats estratègics com els Estats Units, on l’empresa vol duplicar la seva quota actual; la diferenciació i optimització del portfoli de producte per assegurar la captura d’oportunitats de mercat tant en preu com en geografia; i una nova estratègia de distribució.

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Societat

Una coneguda empresa de moda anuncia un ERO a Catalunya

Comparteix

El grup Pronovias ha anunciat aquest dimarts un Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) per a 85 treballadors de la companyia de les seves oficines centrals del Prat de Llobregat. Es tracta d’un 25% de la plantilla d’aquest departament, que compta amb 332 persones als serveis centrals. Segons justifica la companyia en un comunicat, aquesta mesura «forma part del procés de transformació iniciat el 2023 i té com a objectiu crear un grup més sòlid i sanejat» i establir les «bases d’un creixement sostingut en el futur». El grup admet que encara arrossega els efectes d’una «conjuntura adversa» en els darrers anys arran de la pandèmia i que s’ha traduït en una «lenta recuperació» en el mercat de la moda nupcial.



 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

En aquest sentit, Pronovias assenyala que l’any passat va perdre 98,1 milions d’euros mentre que els ingressos es van reduir en un 8,9% durant l’exercici de l’any passat i l’Ebitda es va situar en els 2,4 milions d’euros, d’acord amb els resultats de l’any passat, que encara estan pendents de l’auditoria.

En qualsevol cas, l’empresa remarca que aquestes xifres «no comprometen la solvència financera de la companyia» i que el seu nivell de deute s’ha reduït «significativament» després de la reestructuració accionarial. Concretament, el deute net ha passat dels 277 milions a 31 de desembre del 2022 als 131 milions d’euros en el darrer dia del 2023. «Aquest 2024 seguirà sent un any de transició i assentarà les bases per a un futur creixement sòlid», assegura Pronovias en el comunicat.




Pla Estratègic fins al 2027

Pronovias explica que desenvoluparà el seu Pla Estratègic 2025-2027 que busca augmentar les vendes i «consolidar el seu lideratge» en la indústria d ela moda nupcial. En aquest sentit, detalla que inclourà tres eixos: el creixement en mercats estratègics com els Estats Units, on l’empresa vol duplicar la seva quota actual; la diferenciació i optimització del portfoli de producte per assegurar la captura d’oportunitats de mercat tant en preu com en geografia; i una nova estratègia de distribució.

Un projecte liderat des de Catalunya busca revolucionar el diagnòstic del càncer de mama
Taxistes amenacen amb manifestacions si no obtenen respostes del Ministeri de Transports

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.