Successos
accident mortalGuàrdia Civil

Enxampades cinc persones per la mort de dos guàrdies civils envestits per una narcollanxa a Barbate

Comparteix

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones per la seva presumpta relació amb la mort de dos dels seus agents a Barbate, a Andalusia. Els dos guàrdies civils van ser envestits per una narcollanxa divendres a la nit en un incident on també van resultar ferits dos agents, un d’ells en estat greu, però fora de perill. Un dels dos agents morts és de Barcelona i un dels ferits de Terrassa, segons el cos policial. Aquest ha informat que tres dels detinguts són tripulants de la llanxa i els altres dos eren contactes que els havien de recollir a Sotogrande.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!




300 x 600

Segons la Guàrdia Civil els detinguts tenen antecedents en tràfic de drogues i ara se’ls imputa dos delictes d’homicidi i lesions greus a l’autoritat. L’embarcació dels suposats traficants va xocar contra una patrullera de la Guàrdia Civil causant dos morts i dos ferits. El delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto, ha lamentat els fets i ha traslladat el seu suport a les famílies dels agents de Barcelona i Terrassa. «El meu reconeixement a la Guàrdia Civil en la lluita contra el narcotràfic», ha dit.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

L’acusat que s’enfronta a un judici amb jurat popular per assassinar un jove a ganivetades a Catalunya
Rescaten una família a la demarcació de Lleida encallada amb el cotxe en un camí de muntanya

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar

Enxampades cinc persones per la mort de dos guàrdies civils envestits per una narcollanxa a Barbate

Comparteix

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones per la seva presumpta relació amb la mort de dos dels seus agents a Barbate, a Andalusia. Els dos guàrdies civils van ser envestits per una narcollanxa divendres a la nit en un incident on també van resultar ferits dos agents, un d’ells en estat greu, però fora de perill. Un dels dos agents morts és de Barcelona i un dels ferits de Terrassa, segons el cos policial. Aquest ha informat que tres dels detinguts són tripulants de la llanxa i els altres dos eren contactes que els havien de recollir a Sotogrande.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!




300 x 600

Segons la Guàrdia Civil els detinguts tenen antecedents en tràfic de drogues i ara se’ls imputa dos delictes d’homicidi i lesions greus a l’autoritat. L’embarcació dels suposats traficants va xocar contra una patrullera de la Guàrdia Civil causant dos morts i dos ferits. El delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto, ha lamentat els fets i ha traslladat el seu suport a les famílies dels agents de Barcelona i Terrassa. «El meu reconeixement a la Guàrdia Civil en la lluita contra el narcotràfic», ha dit.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar