Successos
golmésLLEIDAmossosrobatori

Enxampats quatre lladres multireincidents, entre ells dos menors, a Lleida

Els arrestats acumulen 70 antecedents policials i formen part d'un grup criminal de l'àrea de Barcelona, segons Mossos

Comparteix

Imatge d'un vehicle dels Mossos d'Esquadra. / LleidaDiari.cat
Imatge d'arxiu dels Mossos / LleidaDiari.cat

Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre persones, dues adultes i dos menors, com a presumptes autores d’un robatori amb violència i intimidació. Els fets han tingut lloc en una empresa de gestió i reparació de palets de Golmés, al Pla d’Urgell. Els arrestats acumulen una setantena d’antecedents policials i, segons la policia catalana, formarien part d’un grup criminal especialitzat en delictes contra el patrimoni arreu del territori.

Els fets van tenir lloc divendres passat al matí, quan un treballador de l’empresa va sorprendre una furgoneta dins el recinte carregats amb palets presumptament sostrets. Així com amb quatre ocupants a l’interior. En intentar impedir la seva fugida, l’empleat va ser amenaçat i intimidat pels sospitosos, que fins i tot van intentar agredir-lo amb un pal de fusta abans de fugir del lloc.

El treballador va alertar el telèfon d’emergències 112

Immediatament, el treballador va alertar el telèfon d’emergències 112, fet que va activar un ampli dispositiu policial. Patrulles de les comissaries de Mollerussa, Tàrrega i Cervera es van desplegar per localitzar els sospitosos. Les dades facilitades del vehicle i dels ocupants coincidien amb persones implicades en incidents anteriors en poblacions properes a l’autovia A-2.

La ràpida actuació dels agents va permetre detectar la furgoneta sospitosa mentre circulava per l’A-2 a l’altura de Tàrrega. El conductor va ignorar les indicacions policials i va iniciar una fugida amb maniobres perilloses. Però finalment els Mossos van aconseguir interceptar el vehicle i detenir-ne els ocupants.

Titular de fins a 44 vehicles

Un cop assegurada la zona, els agents van comprovar que el vehicle estava registrat a nom d’una persona de l’entorn dels detinguts, que no tenia antecedents, però figurava com a titular de fins a 44 vehicles. Aquest fet reforça la hipòtesi que es tracta d’un grup criminal organitzat amb alta mobilitat, que utilitza diversos vehicles per desplaçar-se i cometre robatoris.

Els dos adults, de 48 i 58 anys, van passar a disposició judicial a Cervera. Pel que fa als menors, després de coordinar-se amb la Fiscalia, un va ser lliurat a la seva mare a la comissaria de Mollerussa, mentre que l’altre va ingressar en un centre de protecció, del qual va fugir poc després. La investigació continua oberta per determinar la possible implicació dels detinguts en altres delictes similars registrats a la demarcació de Ponent.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Vigileu: desmantellen clíniques estètiques clandestines a Catalunya
Tràgic final per l’home precipitat des d’un celobert a Lleida

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar