L’esfondrament de part de la terrassa del tercer pis de l’edifici número 12 del carrer Algerri del barri del Secà de Sant Pere de Lleida ha obligat aquest diumenge al vespre a desallotjar 17 persones. L’incident no ha causat ferits i, en el moment dels fets, només les dues persones que viuen al primer pis es trobaven a l’edifici i han hagut de ser reallotjades pels serveis socials de la Paeria.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
Per prevenció, a banda de l’edifici afectat, els Bombers han indicat el desallotjament dels edificis contigus i dels confrontants per la part de darrere. En total, s’han desallotjat de manera preventiva 17 persones. A banda, la Guàrdia Urbana ha acordonat la zona per impedir el pas de vehicles i vianants entre els números 8 i 14 de carrer afectat.
La Paeria de Lleida ha anunciat que actuarà de manera subsidiària per agilitzar la valoració dels danys. Segons ha explicat la tinenta d’alcalde, Cristina Morón: “L’Ajuntament pren la iniciativa amb aquesta valoració que haurien d’assumir els propietaris de l’edifici. Perquè no es demori aquest informe i les famílies puguin tornar al seu habitatge l’Ajuntament assumeix aquesta tasca”.