Catalunya Diari

CaixaBank patrocinarà la cursa Sant Silvestre de Lleida

CaixaBank també va patrocinar la Mitja Marató de Lleida i les curses infantils que es van celebrar al novembre a la capital de Ponent
Imatge de la presentació | LleidaDiari.cat

CaixaBank i l'Associació Esportiva Ekke han signat un acord de col·laboració mitjançant el qual l'entitat financera es converteix en patrocinadora principal de la Cursa Sant Silvestre de Lleida. Amb aquest acord, CaixaBank manté la seva aposta per l'atletisme, amb el que comparteix valors com l'esperit de superació, la perseverança i el treball en equip.

 

La 26a edició de la tradicional cursa Sant Silvestre de Lleida tindrà lloc el 31 de desembre a les 16.30 hores, i sortirà des de la Plaça Cervantes, per completar un únic recorregut de 5 km pel centre de la ciutat.

 

 

Aquesta renovació de patrocini reforça la vinculació entre les dues entitats

El cap de Comunicació i màrqueting de l'Ekke, Joan David Porté; i el director de Banca d'Institucions de CaixaBank a Lleida, Geremi Camí, han tancat l'acord de patrocini de la Sant Silvestre. Joan David Porté ha manifestat que «aquesta renovació de patrocini reforça la vinculació entre les dues entitats i ens enforteix mútuament en benefici del foment de l'exercici físic a la població».

 

Per la seva banda, el director de Banca d'Institucions de CaixaBank a Lleida, Geremi Camí, ha celebrat l'acord. «Aquest patrocini –ha afegit- suposa un impuls a l'estratègia de CaixaBank, que manté ferma la seva aposta per l'esport i per Lleida».

 

CaixaBank, entitat compromesa amb l'esport a Lleida

A Lleida, CaixaBank ja va patrocinar la Mitja Marató de Lleida i les curses infantils de la Mitja Marató, celebrades al novembre, i que van suposar un gran èxit de participants. Per CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que imparteix valors que l'entitat comparteix amb la pràctica de l'esport, com són el lideratge, la superació i el treball en equip. A través del patrocini, l'entitat financera fomenta el progrés cultural, social i econòmic, en línia amb els seus valors fundacionals de compromís amb la societat.

 

A través de la seva xarxa de 5.000 oficines distribuïdes per tot el país, CaixaBank manté una estreta vinculació amb el territori i compta amb una vocació d'entitat propera amb el client, que es tradueix en el patrocini local com a estratègia adequada per generar notorietat en el territori d'influència.

 

L'esport és l'eix sobre el qual pivota tota l'estratègia de patrocini

L'esport és l'eix sobre el qual pivota tota l'estratègia de patrocini, tant en l'àmbit local com nacional, sent una de les entitats pioneres en patrocini Esportiu d'Espanya. Aquesta implicació de CaixaBank amb l'esport es remunta a fa 25 anys, quan l'entitat va decidir donar suport a l'esport olímpic mitjançant l'acord subscrit amb el Pla ADO, que actualment representa l'aposta contínua per la promoció i el desenvolupament de l'esport olímpic i d'elit del nostre país.

 

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari