'Som el Lleida!', nova campanya d'abonaments del Lleida Esportiu

'Som el Lleida!', nova campanya d'abonaments del Lleida Esportiu| Text i fotografies: Lleida Esportiu

 

Amb l’eslògan ‘Som el Lleida!’, el Lleida Esportiu ha presentat aquest dimecres la nova campanya de socis per a la temporada 2015/2016. Per cinquè any consecutiu, es mantindran els preus del carnets i, a més, cada abonat rebrà una samarreta blava de regal, amb el lema de la campanya i la inscripció 'Sóc soci' a sota de l'escut.

Les modalitats de carnet seran les següents:
- Soci VIP: 375 euros
- Llotges Tribuna: 295 euros
- Llotges Tribuna (Jubilats): 235 euros
- Tribuna: 225 euros
- Tribuna (Jubilats): 160 euros
- Lateral i Gols: 150 euros
- Lateral i Gols (Jubilats): 105 euros
- Universitari, FP i joves d’11 a 18 anys: 55 euros
- Infantil de 0 a 10 anys: 30 euros. Gratuït fins al 30 d’octubre
 
La campanya d’abonaments donarà el tret de sortida el proper dimecres, dia 17 de juny, en horari de tarda, de 16.00 a 20.00 hores.
 
Implicació dels socis des del minut 1
En compareixença de premsa, el president del club, Jordi Esteve, ha indicat que “per arribar a l’abril amb reptes importants, hem de començar ara”, tot convidant els seguidors a que acompanyin el Lleida Esportiu en “l’inici del projecte 2015/2016”. “Ho hem de fer amb il·lusió, gaudint i valorant la situació esplèndida que viu la institució. Som un club important de Segona B, hem estat a dalt i lluitarem per continuar-hi”, ha expressat el màxim dirigent de l’entitat, assenyalant que des de 2011 s’ha doblat i rejovenit la massa social.
 
Per la seva banda, un dels directius de l’Àrea Social,Òscar Sarramia, fent referència a la imatge de la campanya, ha assegurat que es tracta d’un cartell “clar i directe”, per arribar de forma ràpida "al cor dels aficionats”. Segons el representant de l’Àrea Social, s’ha decidit escollir un “eslògan de ciutat” per la vinculació directa de l’entitat amb Lleida i el territori, a sobre d’una composició formada per l’escut i la samarreta de l’equip, les principals senyes d’identitat del conjunt.
 
Al seu torn, el també directiu David Freixes ha anunciat que la temporada 2014/2015 va acabar amb un total de 3.094 socis, 469 més que el curs anterior. Un creixement que ha desitjat que es repeteixi la campanya vinent, assegurant alhora que el club “vol donar el màxim servei al soci”. Així, ha recordat que els darrers anys s’han facilitat entrades i s’han subvencionat desplaçaments, i ha animat a tothom que es faci abonat, afirmant que “com més siguem, més èxits aconseguirem tots plegats”.



Comentaris

envia el comentari