Cultura

Estrena el mes de novembre amb les propostes de l’#agendaLleida

Consulta els actes de l'agenda del 31 d'octubre al 2 de novembre del 2025

Comparteix

panellets

Aprofita el cap de setmana amb l’#agendaLleida. Un cap de setmana més LleidaDiari.cat arriba amb l’agenda cultural i d’oci de la demarcació de Lleida. No et perdis totes les activitats que s’ofereixen i gaudeix dels dies festius amb totes i cadascuna de les programacions.

  • Lleida viu una setmana intensa de mercats coincidint amb la festivitat de Tots Sants i l’arribada del primer cap de setmana de novembre. El Mercat de Tots Sants ha obert avui i es podrà visitar fins dissabte, 1 de novembre, amb sis parades de venda de flors naturals i elements florals per al cementiri. L’espai està situat a l’avinguda Marie Curie, al barri de Copa d’Or, una zona amb fàcil accés i aparcament.
  • La galeria Espai Cavallers de Lleida celebra la tardor amb una nova exposició de gran sensibilitat ambiental: “Interferències”, de l’artista Tatiana Blanqué. La mostra s’inaugurarà el dijous 30 d’octubre a les 19:30 hores al carrer Cavallers i es podrà visitar fins al 30 de novembre.
  • Seguidament, el dissabte 1 de novembre a la nit, obrirà les portes del Laberint del Terror 2025 amb una nova proposta immersiva titulada “El secret del monestir”.

Cultura a dojo

  • L’Espai Orfeó de Lleida tornarà a vibrar amb ON AIR, l’aclamat espectacle de Sheila López, una proposta teatral i musical que combina humor, crítica i emoció. Després d’haver exhaurit totes les entrades en la seva primera representació, l’artista torna a l’escenari lleidatà. Ara, dins la programació de les Cases de la Música de Lleida, l’Alt Pirineu i Aran.
  • Paral·lelament, la ciutat de Tremp es prepara per viure, l’1 de novembre una de les seves cites més esperades de la tardor. La 24a edició de la Fira del Codony. Un esdeveniment que omplirà els carrers del centre de la capital del Pallars Jussà amb prop d’un centenar de parades de productors agroalimentaris de proximitat i artesans locals.
  • La 10a edició del Curtàneu, la Mostra Internacional de Curtmetratges a les Valls d’Àneu, se celebrarà de l’1 al 9 de novembre. Enguany, la mostra commemora el seu desè aniversari amb 63 curtmetratges, tallers per a totes les edats i una programació ampliada a nous espais del Pallars Sobirà.

Tradició a la demarcació

  • D’altra banda, la Granadella es prepara per acollir l’11a Fira de l’Oli de la Primera Premsada, un dels esdeveniments més esperats de la campanya oleícola. Se celebrarà l’1 i 2 de novembre amb el lema «Oli, salut i gastronomia» i reunirà una trentena de parades, tallers i degustacions.
  • El pròxim 2 de novembre, la plaça Major de les Avellanes i Santa Linya es convertirà en l’epicentre d’una jornada festiva plena de gust, tradició i cultura popular. Amb motiu de la 9a Fira de la Sal, que enguany se celebra sota el lema “La cuina i la sal”.

Una mica d’esport…

  • Finalment, el Pons Lleida afronta aquest diumenge una cita clau a la seva pista del pavelló Onze de Setembre. Els d’Edu Amat reben a les 12 h el Cerdanyola CH. Un equip que torna a la màxima categoria estatal després de set anys d’absència. Els lleidatans no contemplen cap altre resultat que no sigui la victòria, essencial per continuar escalant posicions a la classificació abans d’encarar la Europe Cup.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

L’oli d’oliva de Lleida brilla al primer Mercat de l’Oli Nou de BCN
El Circuit Folc porta Alosa, Mar Pujol i Cafè d’Alger a l’Espai Orfeó

Últimes Noticies

També et pot interessar