El Gastrobús arriba a Lleida per promocionar l’alimentació saludable

Comparteix

Imatge de l'interior del Gastrobús

Imatge de l'interior del Gastrobús | LleidaDiari.cat

 

El Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA) ha posat en marxa recentment la segona edició del Gastrobús Mediterráneo 2019, una iniciativa que s'emmarca dins de la promoció 'Alimentos de España' l'objectiu de la qual és la divulgació d'una alimentació variada i equilibrada per fomentar els pilars bàsics de la dieta mediterrània, la pràctica d'exercici físic, així com la sensibilització mediambiental i el malbaratament dels aliments.

 

En aquest sentit, el subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, ha visitat aquesta setmana aquesta unitat mòbil itinerant instal·lada a l'Avinguda Francesc Macià de Lleida per conèixer les activitats que porta a terme en la promoció d'una alimentació saludable entre els ciutadans.

 

[predef]lleida-whatsapp-198[/predef]

 

Recomanacions sobre consum dels diferents aliments

El Gastrobús disposa d'un espai de projecció audiovisual, una sala per a la realització de tallers pràctics i material imprès amb el decàleg del model d'alimentació mediterrània que inclou, entre d'altres, les recomanacions sobre consum dels diferents aliments i consells com l'activitat física i la hidratació per assolir un estil de vida saludable.

 

Crespín ha valorat positivament iniciatives com aquesta «per seguir promocionant la dieta mediterrània amb una alimentació equilibrada i sana amb productes i aliments que, en el cas de Lleida, constitueixen un dels pilars més importants de la seva estructura productiva agrària».

 

La segona edició del Gastrobús Mediterráneo 2019 va arrancar aquest passat mes d'abril i finalitzarà el mes vinent de setembre després de recórrer un total de 85 localitats situades a Múrcia, Alacant, València, Lleida, Pamplona i Saragossa. Després de Lleida ciutat, el Gastrobús inicia aquest dimecres i durant tot el mes de juliol una ruta pels municipis lleidatans d'Alcarràs, Almacelles, Les Borges Blanques, Mollerussa, Balaguer, Cervera, Tàrrega, Tremp, Solsona i La Seu d'Urgell.

El Gastrobús a Lleida

El Gastrobús a Lleida | LleidaDiari.cat

 

 

També et poden interessar…

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar

No s'ha trobat cap resultat.
Sense Categoria
ASPA

El Gastrobús arriba a Lleida per promocionar l’alimentació saludable

Comparteix

Imatge de l'interior del Gastrobús

Imatge de l'interior del Gastrobús | LleidaDiari.cat

 

El Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA) ha posat en marxa recentment la segona edició del Gastrobús Mediterráneo 2019, una iniciativa que s'emmarca dins de la promoció 'Alimentos de España' l'objectiu de la qual és la divulgació d'una alimentació variada i equilibrada per fomentar els pilars bàsics de la dieta mediterrània, la pràctica d'exercici físic, així com la sensibilització mediambiental i el malbaratament dels aliments.

 

En aquest sentit, el subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, ha visitat aquesta setmana aquesta unitat mòbil itinerant instal·lada a l'Avinguda Francesc Macià de Lleida per conèixer les activitats que porta a terme en la promoció d'una alimentació saludable entre els ciutadans.

 

[predef]lleida-whatsapp-198[/predef]

 

Recomanacions sobre consum dels diferents aliments

El Gastrobús disposa d'un espai de projecció audiovisual, una sala per a la realització de tallers pràctics i material imprès amb el decàleg del model d'alimentació mediterrània que inclou, entre d'altres, les recomanacions sobre consum dels diferents aliments i consells com l'activitat física i la hidratació per assolir un estil de vida saludable.

 

Crespín ha valorat positivament iniciatives com aquesta «per seguir promocionant la dieta mediterrània amb una alimentació equilibrada i sana amb productes i aliments que, en el cas de Lleida, constitueixen un dels pilars més importants de la seva estructura productiva agrària».

 

La segona edició del Gastrobús Mediterráneo 2019 va arrancar aquest passat mes d'abril i finalitzarà el mes vinent de setembre després de recórrer un total de 85 localitats situades a Múrcia, Alacant, València, Lleida, Pamplona i Saragossa. Després de Lleida ciutat, el Gastrobús inicia aquest dimecres i durant tot el mes de juliol una ruta pels municipis lleidatans d'Alcarràs, Almacelles, Les Borges Blanques, Mollerussa, Balaguer, Cervera, Tàrrega, Tremp, Solsona i La Seu d'Urgell.

El Gastrobús a Lleida

El Gastrobús a Lleida | LleidaDiari.cat

 

 

També et poden interessar…

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Tres concerts de petit format formen el Cicle de Solistes de l’Alta Ribagorça
Neixen els primers crancs de riu en captivitat al Parc Zoològic de Tremp

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar

No s'ha trobat cap resultat.