Lleida habilitarà 300 metres de carril bus a l'avinguda de Prat de la Riba, en concret entre els carrers Onofre Cerveró i Salmerón, una mesura que s'emmarca dins del projecte Entorns Escolars Segurs i que pretén millorar l'entorn de les escoles de la ciutat, en aquest cas del col·legi Lestonnac. Aquesta mesura està inclosa com a millora del transport públic en el Pla de Mobilitat Urbana i el Pacte Social per la Ciutadania.
D’altra banda, s’habilitaran noves zones de càrrega i descàrrega als carrers Pallars i Bisbe Galindo, a més de noves places d’estacionament de rotació en aquest últim carrer, que canviarà el sentit circulatori. A més, s’habilita un espai al carrer Bonaire per facilitar l’encotxament a l’entrada i sortida dels escolars.
Nova informació a les parades del bus
Així mateix, Camps també ha explicat que l’Ajuntament de Lleida ha millorat la informació a les parades sobre els autobusos urbans a partir de cartells que concentren en un únic element totes les dades de les diferents línies que passen per la parada. Es tracta d’una informació molt més aclaridora i entenedora per a l’usuari sobre tota l’oferta de línies que pot utilitzar en cada parada. De moment, aquests nous cartells s’instal·len a les parades de la primera corona.
La nova informació a les parades incorpora les destinacions més habituals i les línies que des de la mateixa parada o una parada propera s’hi dirigeixen. També, es poden trobar els esquemes de les línies que donen servei a la parada i a quines parades s’hi dirigeixen, indicant el temps de recorregut i, si s’escau, les línies amb les quals es pot fer transbordament. Properament, la Paeria incorporarà la informació del temps en un nou format més entenedor.