Polèmica a les xarxes socials. Des que fa unes hores una usuària ha publicat una imatge d'una dona musulmana vestida banyant-se a Costa Caribe Aquàtic Parc, són nombrosos els comentaris que ha suscitat. «Ahir semblava una mesquita. Tapades fins a les orelles dins de l'aigua. Em vaig queixar», assegura, juntament amb la fotografia, @GemmaVannini. Desenes de reaccions, comentaris i «m'agrades» han respost la publicació.
«La trauria de l'aigua del mocador», «Hauria d'estar prohibit banyar-se així. Fins i tot essent calb t'obliguen a posar-te gorra. Permetre-ho és una covardia i una vergonya», «Moltes gràcies. Uns clients menys» o «Això mai s'hauria de consentir a Europa. Consistint-ho ells guanyen i ens berenen. No ens respecten, ens imposen!» són alguns dels missatges que altres usuaris de Twitter han enviat arran de la fotografia. De fet, delCamp.cat s'ha posat en contacte amb la persona que l'ha publicat i ha explicat que va queixar-se als treballadors però que no va poder fer res.
El cas és que el protocol de PortAventura permet el bany amb roba sempre que sigui de lycra o de neoprè. En aquest cas, tot i que no es pot distingir la peça que vesteix la dona de la imatge, no estaria permès que es banyés amb el mocador, però sí el cos, a condició que el que porti sigui d'algun d'aquests dos materials.
Portaventura acuático Caribe 2017
Ayer parecía una mezquita!
Tapadas hasta las orejas dentro dl agua,hidromasaje..
Ayer si,acabó y me quejé pic.twitter.com/uYeZACm47d
— Guerrera (@GemmaVannini) 4 d’agost de 2017