La Federació de Serveis Públics (FSP) de la UGT-Terres de Lleida critica novament la pèssima gestió que el departament d’Interior està duent a terme aquest any amb la campanya contra el foc. En aquesta ocasió, Interior ha 'apartat' dels treballs en la campanya un 60% Auxiliars d’Ofici Forestal (AOF) al no disposar dels Equips de Protecció Individual adequats o bé que aquests no reunien les corresponents mesures de seguretat –a Lleida, una quarantena-.
La UGT-Terres de Lleida denuncia que les retallades d’Interior en una qüestió tan cabdal com la prevenció dels incendis forestals o l’actuació per combatre focs poden comportar situacions perilloses. A més a més, denuncia que Interior, essent coneixedor d’aquestes mancances en els equipaments per la seguretat dels professionals, no ho comuniqués ni fes res per arreglar-ho. Cal recordar que aquest mateix departament ha tancat aquest any a Lleida 3 torres de guaita.









