El pilot de les Terres de Lleida, Isidre Esteve, s’ha proclamat campió a la Baja Aragón en la categoria buggie. Esteve ha estat l’únic en arribar a la meta i, per tant, ha estat el guanyador de la prova en aquesta categoria, que ha disputat aquest cap de setmana en un buggie Polaris adaptat.
L’alcalde va poder saludar el pilot d’Oliana aquesta setmana en la presentació del seu llibre ''No t’aturis mai', que es va fer a la regidoria de Cultura. Ros va desitjar-li molts èxits esportius, professionals i personals, realçant durant la presentació l’esperit de superació i de lluita d’aquest esportista lleidatà.









