L'empresa Uno Consulting Corporate, encarregada de l'àrea de màrqueting del Força Lleida, ha presentat aquest dimarts el pla estratègic per al futur immediat i a mig termini del club en aquesta àrea. Una de les mesures serà la d'oferir preus populars i assequibles amb especial atenció a les famílies.
Dins d'aquest pla, queda clar que el públic no anirà a veure un partit de bàsquet sinó que anirà al Barris Nord a gaudir d'una jornada lúdica on s'hi trobarà diverses activitats, concursos, esdeveniments culturals i una oferta de restauració adequada.
A partir d'ara el club intentarà tenir una afició més activa per aconseguir que el Barris Nord sigui un fòrum de talent, esport, espectacle i cultura. Uns aficionats a qui se'ls demanarà que creïn l'himne, decideixin la mascota i que, si ho desitgen, formin part de l'espectacle.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. 







