Sense Categoria

L’afició, una peça clau aquest temporada per al Força Lleida

Comparteix

L’afició, una peça clau aquest temporada per al Força Lleida| Redacció – Fotografia: Força Lleida

 

L'empresa Uno Consulting Corporate, encarregada de l'àrea de màrqueting del Força Lleida, ha presentat aquest dimarts el pla estratègic per al futur immediat i a mig termini del club en aquesta àrea. Una de les mesures serà la d'oferir preus populars i assequibles amb especial atenció a les famílies.

El nou Pla de Màrqueting marca com a prioritat de l'entitat ser un projecte proper a l'aficionat i a la població en general. Fer del Força Lleida un patrimoni de la ciutat més enllà del bàsquet. Amb una gestió seriosa i sostenible on l'educació i la cultura formin part de la imatge club per poder duplicar els abonats en les properes 3 temporades.
 
Dins d'aquest pla, queda clar que el públic no anirà a veure un partit de bàsquet sinó que anirà al Barris Nord a gaudir d'una jornada lúdica on s'hi trobarà diverses activitats, concursos, esdeveniments culturals i una oferta de restauració adequada.
 
A partir d'ara el club intentarà tenir una afició més activa per aconseguir que el Barris Nord sigui un fòrum de talent, esport, espectacle i cultura. Uns aficionats a qui se'ls demanarà que creïn l'himne, decideixin la mascota i que, si ho desitgen, formin part de l'espectacle. 

NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Es busquen persones del grup sanguini 0-
Ferida greu després de ser atropellada a l’avinguda de Doctora Castells de Lleida

Últimes Noticies

També et pot interessar

L’afició, una peça clau aquest temporada per al Força Lleida

Comparteix

L’afició, una peça clau aquest temporada per al Força Lleida| Redacció – Fotografia: Força Lleida

 

L'empresa Uno Consulting Corporate, encarregada de l'àrea de màrqueting del Força Lleida, ha presentat aquest dimarts el pla estratègic per al futur immediat i a mig termini del club en aquesta àrea. Una de les mesures serà la d'oferir preus populars i assequibles amb especial atenció a les famílies.

El nou Pla de Màrqueting marca com a prioritat de l'entitat ser un projecte proper a l'aficionat i a la població en general. Fer del Força Lleida un patrimoni de la ciutat més enllà del bàsquet. Amb una gestió seriosa i sostenible on l'educació i la cultura formin part de la imatge club per poder duplicar els abonats en les properes 3 temporades.
 
Dins d'aquest pla, queda clar que el públic no anirà a veure un partit de bàsquet sinó que anirà al Barris Nord a gaudir d'una jornada lúdica on s'hi trobarà diverses activitats, concursos, esdeveniments culturals i una oferta de restauració adequada.
 
A partir d'ara el club intentarà tenir una afició més activa per aconseguir que el Barris Nord sigui un fòrum de talent, esport, espectacle i cultura. Uns aficionats a qui se'ls demanarà que creïn l'himne, decideixin la mascota i que, si ho desitgen, formin part de l'espectacle. 

NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Últimes Noticies

També et pot interessar