Sense Categoria

Les germanes Teixidó, campiones d’Espanya de dobles aleví

Comparteix

Les germanes Teixidó, campiones d’Espanya de dobles aleví| Redacció – Fotografia: FCT Lleida

 

Èxit rotund de les jugadores del Club Tennis Lleida al campionat d’Espanya disputat la setmana passada a les instal·lacions de l’Sportclub d’Alacant. Aran Teixidó es convertia en sots campiona d'Espanya aleví i aquesta mateixa jugadora i l'Ares Teixidó es feien amb la victòria del campionat d'Espanya de dobles aleví.

Pel matí l’Aran Teixidó s’imposava a la jugadora local Tea Pavlicic cap de sèrie núm. 1 del campionat per un contundent 61-64, això li donava dret a disputar la gran final del diumenge. Tot i que les satisfaccions no acabaven aquí, ja que en la jornada de tarda les dues bessones, Aran i Ares Teixidó aconseguien després de molts anys un campionat d’Espanya pel tennis lleidatà, imposar-se a les jugadores de l’Sport Club Pavlicic i Garceran per 61-64. 
 
La final del diumenge s’esperava amb molta expectació a les pistes alacantines, l’Aran s’havia d’enfrontar a la jugadora local Irene Garceran, cap de sèrie núm. 5 i guanyadora a les semifinals davant Mayorova, una de les favorites. L’Aran començà molt bé el partit avançant-se per 2-0, però no va ser suficient per endur-se el primer set, ja que el joc agressiu de Garceran s’imposava per 6-3. L’inici del segon set fou semblant 3-0 per l’Aran, ara si, aquest avantatge li permetia tancar el segon set per 6-4.
 
La igualtat fou la característica del tercer set, els petits detalls van donar el triomf a la jugadora local. Hi va haver un moment decisiu amb 3-2 i avantatge de l’Aran, una restada guanyadora es va escapar per centímetres; d’un possible 4-2 per l’Aran es va passar al 3-3. D’aquí al final del partit, igualtat màxima però els jocs queien del costat de l’alacantina fins al 6-3 final. 
 
L’Aran va tenir que sobreposar-se al fet que jugava contra una jugadora del club organitzador i que tenia el recolzament d’un numero important de seguidors. L'Aran va estar acompanyada per tota la seva família (avi inclòs) i per la delegació del Club Tennis Lleida encapçalada pel president, Jorge Culleré, i acompanyat pel director esportiu, Ramon Melé.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Slafer i Canyadell, campions al Sícoris Club
Les germanes Teixidó, campiones d’Espanya de dobles aleví

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar