Sin categorizar

La línia de tren Lleida – La Pobla creix un 72% en nombre de viatgers l’any 2017

Comparteix

Imatge del tren de la Pobla | LleidaDiari.cat

 

El servei ferroviari de la línia Lleida-La Pobla, de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha guanyat un 72% d'usuaris el 2017, xifra que confirma la tendència a l'alça iniciada des que es van posar en servei els nous combois que donen servei a la línia. En xifres absolutes, el 2017 s'ha tancat amb 191.475 viatgers, el que suposa un increment de 80.234 usuaris respecte el 2016.

 

Els mesos amb una major afluència d'usuaris van ser el juliol i l'octubre, amb 18.929 i 17.635 viatgers, respectivament. Per estacions, Lleida-Pirineus, Balaguer i La Pobla de Segur són les que van captar un major nombre de clients. Aquest augment certifica la bona acollida del nou model de gestió integral aplicat per FGC a la línia Lleida-La Pobla des del juliol de 2016. De fet, l'any 2016 l'augment de viatgers també va ser significatiu, amb un augment respecte a el 2015 de prop del 85%. 

El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard, Font, ha posat en relleu que els 4,37 milions d'euros invertits en les millores a la línia Lleida-La Pobla durant l'últim any «han convertit aquest servei ferroviari en un element clau per a la mobilitat en el territori». Les inversions han estat en la millora d'edificis i estacions, talussos i vessants, via, comunicació i telecomunicacions, passos a nivell, renovació i infraestructura de túnels, enclavaments i ponts. «I durant aquest 2018 s'hi continuarà invertint», ha explicat. «El nostre objectiu és continuar oferint un servei de qualitat i competitiu per superar els 300.000 usuaris l'any 2020», ha afegit.

Els Mossos i la Guàrdia Urbana busquen un conductor fugit a Barcelona després de xocar amb un vehicle policial
L’Hospital Universitari de Santa Maria acull una exposició sobre consells i pautes per ajudar a deixar de fumar

Últimes Noticies

També et pot interessar

La línia de tren Lleida – La Pobla creix un 72% en nombre de viatgers l’any 2017

Comparteix

Imatge del tren de la Pobla | LleidaDiari.cat

 

El servei ferroviari de la línia Lleida-La Pobla, de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha guanyat un 72% d'usuaris el 2017, xifra que confirma la tendència a l'alça iniciada des que es van posar en servei els nous combois que donen servei a la línia. En xifres absolutes, el 2017 s'ha tancat amb 191.475 viatgers, el que suposa un increment de 80.234 usuaris respecte el 2016.

 

Els mesos amb una major afluència d'usuaris van ser el juliol i l'octubre, amb 18.929 i 17.635 viatgers, respectivament. Per estacions, Lleida-Pirineus, Balaguer i La Pobla de Segur són les que van captar un major nombre de clients. Aquest augment certifica la bona acollida del nou model de gestió integral aplicat per FGC a la línia Lleida-La Pobla des del juliol de 2016. De fet, l'any 2016 l'augment de viatgers també va ser significatiu, amb un augment respecte a el 2015 de prop del 85%. 

El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard, Font, ha posat en relleu que els 4,37 milions d'euros invertits en les millores a la línia Lleida-La Pobla durant l'últim any «han convertit aquest servei ferroviari en un element clau per a la mobilitat en el territori». Les inversions han estat en la millora d'edificis i estacions, talussos i vessants, via, comunicació i telecomunicacions, passos a nivell, renovació i infraestructura de túnels, enclavaments i ponts. «I durant aquest 2018 s'hi continuarà invertint», ha explicat. «El nostre objectiu és continuar oferint un servei de qualitat i competitiu per superar els 300.000 usuaris l'any 2020», ha afegit.

Últimes Noticies

També et pot interessar