El primer torneig inclusiu de futbol sala a Lleida ja és una realitat. La ILERNA Cup, organitzada pel club Futsal Lleida en col·laboració amb l’empresa lleidatana ILERNA, estrenarà la seva primera edició aquest dijous 29 de febrer, al Pavelló Municipal de Pardinyes, de 9:30h. a 13:30h. del migdia. L’esdeveniment comptarà amb la participació de set equips de diferents centres i entitats dedicades a persones amb discapacitat de Lleida i la província. Entre els participants, es troben la Fundació Aspros, la Fundació Ilersis, Sant Joan de Déu-Terres de Lleida i l’Associació Acudam de Mollerussa, entitats que comparteixen l’objectiu de promoure la inclusió a través de l’esport.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
Jordi Giné, CEO d’ILERNA, va expressar el seu orgull per poder formar part d’aquest projecte i va subratllar la importància de la col·laboració empresarial en la inclusió social: «és molt important poder col·laborar socialment en la inclusió de les persones, ja que encara queda molt a fer i les empreses tenen un rol clau en la seva integració».
Ramon Folguera, responsable de l’Àrea Social del club Futsal Lleida, va destacar la importància d’esdeveniments com aquest torneig, pel fet que «ens ajuden a fomentar la pràctica esportiva i els valors entre els més joves i, sobretot, forma part del compromís que tenim al club amb la societat».
D’altra banda, l’equip de Sant Joan de Déu-Terres de Lleida ha estat integrat en el club des de fa dues temporades, participant activament en competicions com el MICFootball, el Torneig Unificat Ciutat de Tarragona o el Dia de la Fundació Decathlon. A més, compta amb el suport de patrocinadors renom com ILERNA i Serman Port, que recolzen la seva participació en esdeveniments inclusius com aquest. Altres entitats com Gravo Lleida, Fem Base i la botiga Tea Colors també s’han sumat com a col·laboradors d’aquesta primera ILERNA Cup, reafirmant així el compromís conjunt de la comunitat en la promoció de la inclusió a través de pràctiques esportives.