23 terrasses de Lleida se sumen a la sisena edició de 'Tasta la fresca'

Entrepà o torrada més beguda per sis euros, o menú amb primer, segon, postres i beguda per tretze
23 terrasses de tota la província participen enguany en aquesta iniciativa gastronòmica. | MovimentH

La Federació d'Hostaleria de Lleida posa en marxa aquest dijous la sisena edició de la campanya 'Tasta la fresca', una iniciativa gastronòmica en què participen 23 terrasses de tota la província. La campanya inclou dues opcions: entrepà o torrada més beguda per sis euros, o menú amb primer, segon, postres i beguda per tretze. Aquesta iniciativa gastronòmica, que compta amb el suport de la Paeria, coincideix amb una altra campanya que posa en marxa l'Ajuntament de Lleida sota el lema 'Lleida, gastronomia i vins', que pretén promocionar el consum de productes locals en activitats gastronòmiques durant els mesos d'estiu. A Lleida hi participen els bars, restaurants i pubs: Niza, Mr. Nyam-Nyam, Hill Lleida, La Gasolinera, Europa, Topkapi, Bilenef, La Taverna, Galaxia, Nou Càmping, Cafeteria de la Rosa, Mostaza&Co, Génesis, Betriu, Funatic, Nard, Horatio Gastronòmic, Trainera, Gaudium, Xaloc L'Antiquari Tapes de mercat, Vall d'Àneu i Iruña.

Cartell de 'Tasta la fresca' | LleidaDiari.cat


Comentaris

envia el comentari