L’AECC Lleida reobre les portes de la seva seu amb cita prèvia

Imatge de l'oficina de l'AECC a Lleida

L’AECC Lleida reobre les portes de la seva seu amb cita prèvia | LleidaDiari.cat

L'AECC – Catalunya contra el Càncer de Lleida ha obert de nou les portes de la seva seu per tornar a atendre a les persones amb càncer i les seves famílies de forma gradual i d'acord amb la Guia de bones pràctiques als centres del treball del Ministeri de Salut.

 

Les atencions es realitzaran amb cita prèvia. Els usuaris poden demanar hora al telèfon de l'AECC Lleida, 973 23 81 48. El retorn als serveis presencials es fa amb la màxima seguretat i d'acord amb el protocol de prevenció en riscos laborals de l'organització. Així, es complirà amb les accions adoptades en relació amb les mesures organitzatives, de distanciament interpersonal i d'higiene, per a garantir una tornada segura tant als professionals de l'Associació com a les persones beneficiàries.

 

[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]

 

Mampares protectores pels diferents espais d'atenció

Per complir aquestes mesures, l'AECC Lleida ha instal·lat mampares protectores pels diferents espais d'atenció, oferirà gel desinfectant a l'entrada de les instal·lacions. A més, proporcionarà un kit amb mascareta, guants i gel desinfectant per a pacients de l'AECC. De moment, la seu comptarà de manera presencial amb una persona de suport diàriament i un professional de cada àrea, en diferents dies, per realitzar atenció social, atenció psicològica i fisioteràpia.

 

També hi haurà el servei de neteja habitual. Pel que fa a les activitats grupals de la Plana de Lleida continuaran paralitzades fins a nou avís, en canvi, les activitats del Pirineu i l'Aran, s'estan reprenent a poc a poc. L'Associació continua prioritzant els seus serveis gratuïts a distància i atendrà presencialment aquells casos que no es poden realitzar en línia.

 

En aquest sentit, l'AECC Lleida manté la xarxa de suport perquè cap persona amb càncer se senti sola, desatesa o desinformada en aquesta crisi sanitària. Segueixen oferint atenció psicològica individual per pacients i familiars, assessorament social i jurídic, ajudes econòmiques, acompanyament al dol per població general amb videotrucades, programa de voluntariat digital, taller virtual per la por al contagi o ajuda a través de les xarxes socials.