Catalunya Diari

Ares Teixidó marxa a Filipines per a celebrar que se separa de la seva parella

La lleidatana haurà de començar una vida nova que, a més, s'afegeix a la de la seva marxa del programa 'Los Infiltrados' de GolTV
Imatge de l'Ares Teixidó | LleidaDiari.cat

La periodista lleidatana Ares Teixidó sempre s'ha caracteritzat per tenir un fort caràcter. Tant per bé, com per malament, l'Ares viu la vida intensament i de forma peculiar.

 

En aquests moments, la lleidatana ha deixat els seus seguidors bocabadats en confessar que està de viatge a Filipines per celebrar que ho ha deixat amb el que fins ara era la seva parella, Albert Estragués.

 

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

Quan l'amor no és suficient

Tal com ella ha explicat per unes històries d'Instagram, la seva relació d'amor amb l'empresari barceloní ha estat tan especial que, fins i tot per a deixar-se, han decidit fer-ho de la forma menys comú. «Estem de comiat de solters. Hi ha persones que fan comiat per a casar-se i nosaltres ho fem per a separar-nos. Cuidant el final. Per què no?», explica.

Ares Teixidó i la seva parella
Ares Teixidó i la seva parella | Instagram

 

Tanmateix ha afegit tot dient que: «És una llàstima, però ens hem adonat que l'amor no és suficient. Ens estimem molt, però no pot ser. Ho anem a celebrar, però no com esteu pensant. Aquest comiat, no. Està tot bé, tot en ordre». Així doncs, una vegada torni del seu peculiar viatge, l'Ares hi haurà de començar una vida nova que, a més, s'afegeix a la de la seva marxa del programa 'Los Infiltrados' de GolTV.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Hasta pronto compañeros! Después de ser preguntada muchas veces durante estos días por mi ausencia en el programa #LosInfiltradosDeGol creo que os merecéis una explicación. Hace algo más de un mes decidí, con mucha pena, dejar el programa. Sentí que era el momento de cerrar esa etapa profesional y con las lágrimas en los ojos y siendo muy valiente (inconsciente a los ojos de muchos) tomé la decisión de irme. Como en todo en la vida, en cualquier relación que se precie, para mi siempre será mucho más complicado dejar que que te dejen. Dejo un equipo humano absolutamente increíble, les echo mucho de menos y pienso en lo afortunada que he sido de formar parte de ese programa. No puedo estar más agradecida. Así y ahí da gusto hacer televisión. En definitiva, podríamos decir que estoy en paro pero no parada. Con ganas, ilusión y fuerza por lo que está por venir. Ya son 14 años trabajando en televisión y sigo disfrutando del medio como cuando empecé, siendo una niña. Es mi mejor momento. Lo veo, lo siento y lo creo firmemente. Da igual que no lo vean directores, productores o señores con corbata. No voy a esperar de brazos cruzados su llamada. Dedicada en cuerpo y alma a mi proyecto sobre diabetes. Currando, luchando, co-creando. Gracias #LosInfiltradosDeGol por tanto. Gracias al míster @vador_llado por su generosidad, talento y amor incondicional. Gracias a @mediapro por ser los mejores. Gracias a @gol_television por cuidarme y hacerme sentir como en casa siempre. Gracias, sobretodo, a los espectadores por elegirnos. Ayer fue el #DíaMundialDeLaTelevisión y quiero felicitar a mis compañeros por hacerlo como lo hacen. A todos, ¡gracias!

Una publicación compartida por Ares Teixidó (@aresteixido) el

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari