Catalunya Diari

L'Arnau de Vilanova estrena un nou sistema de gestió de visites

S’ha fet la instal·lació d’uns caixers digitals que milloren la gestió de les cues i les condicions de confidencialitat
Imatge d'una pacient a l'Arnau de Vilanova de Lleida
Imatge d'una pacient a l'Arnau de Vilanova de Lleida | LleidaDiari.cat

L'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida ha instal·lat aquest mes d'octubre a l'Àrea de Consultes Externes el nou sistema TESEO de gestió de les visites diàries, mitjançant la instal·lació d'uns caixers digitals i unes pantalles a les sales d'espera.

 

Els nous aparells agilitzen la validació de les visites, milloren la gestió de les cues i asseguren la confidencialitat d'accés a les Consultes Externes, mitjançant un tiquet amb un codi alfanumèric que es facilita als usuaris amb el seu torn i la sala d'espera on s'han de dirigir. Un cop al lloc, les pantalles indiquen els torns, de manera que s'elimina la megafonia i es contribueix a millorar els nivells de soroll a l'Hospital.

 

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

També facilitarà les gestions vinculades a les visites

En una segona fase d'implantació, el nou sistema també facilitarà les gestions vinculades a les visites (oferirà la possibilitat d'imprimir un justificant) i proporcionarà informació de caràcter clínic d'utilitat per al pacient, ja que podrà visualitzar les visites que té pendents a l'Hospital, entre altres opcions. Per accedir a aquestes funcionalitats, els pacients s'han d'identificar passant la targeta sanitària individual (TSI) pel lector del caixer. També poden introduir el codi d'identificació personal (CIP) a través d'un teclat digital.

 

La instal·lació d'aquests caixers i de les pantalles a les sales d'espera forma part d'un pla global de millora de les Consultes Externes, on s'atenen cada dia una mitjana de 2.100 pacients. El passat setembre, l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova va estrenar un sistema de senyalització horitzontal amb línies de colors per orientar i acompanyar els usuaris d'una manera visual i pràctica fins a determinades consultes.

 

Una campanya per lluitar contra la contaminació acústica

Així mateix, s'ha impulsat una campanya per lluitar contra la contaminació acústica amb l'objectiu de promoure la preservació d'un ambient acústic òptim i d'evitar les molèsties i els efectes perjudicials que el soroll té per a la salut. L'ús de pantalles i l'eliminació de la megafonia ajuden a aconseguir aquest propòsit.

 

L'Hospital Universitari de Santa Maria disposa d'aquest sistema des de fa un any amb resultats satisfactoris. D'altra banda, els centres d'atenció primària Bordeta-Magraners, Eixample, Mollerussa, Tàrrega i Cervera també es van equipar amb caixers d'autoservei el passat juliol, a través dels quals la ciutadania pot realitzar algunes de les gestions referents a la seva atenció.

 

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari