CaixaBank incrementa un 8% el finançament a clients particulars de Lleida

L'entitat financera ha concedit nous crèdits per valor de 149 milions d'euros per facilitar la compra d'habitatge i l'adquisició de productes de consum a clients particulars de les Terres de Ponent

 

Oficina de CaixaBank a Lleida
Oficina de CaixaBank a Lleida | LleidaDiari.cat

CaixaBank ha aprovat la concessió de noves operacions de finançament a particulars de les Terres de Ponent per valor de 149 milions d'euros durant el 2018. Els 149 milions d'inversió creditícia representen un increment del 8,6% respecte a el mateix període de l'any anterior. L'increment més destacat en el finançament del client particular s'ha produït en els préstecs hipotecaris, que ha crescut més de 8 milions d'euros. Durant el 2018 s'han concedit 75 milions d'euros a Lleida en préstecs hipotecaris, el que representa un augment del 12,27% respecte l'any 2017.

 

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

Destaca també l'evolució del crèdit al consum, que durant el 2018 ha crescut 3,7 milions d'euros a la demarcació de Lleida (s'han formalitzat noves operacions per valor de 74 milions d'euros), el que representa un augment del 5,3% respecte a el mateix període de l'any anterior. El director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, ha destacat «aquestes dades confirmen que la demanda interna continua sent el principal motor de creixement de l'economia». Masana es mostra esperançat en què «es mantingui aquest ritme favorable de creixement recolzat en elements favorables com la bona evolució del mercat laboral a les Terres de Lleida».

 

 

Prop de 177.000 clients particulars a Lleida

CaixaBank, entitat líder a l'Estat amb una quota de penetració de particulars del 29,3%, disposa a la província de Lleida de prop de 177.000 clients particulars, als quals dóna servei des de la xarxa d'oficines, els canals online i de banca mòbil. CaixaBank disposa a la demarcació de Lleida de sis oficines Store ubicades a: tres oficines a Lleida, i una oficina a La Seu d'Urgell, Balaguer i Cervera. Les oficines Store, que donen servei als clients en horari ininterromput de 8.15 a 18.30 hores, pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i aproximar-se al món de comerç retail, tot millorant l'experiència de compra del client dins de l'oficina.

 

Caixabank utilitzarà el reconeixement facial per treure diners dels seus caixers

CaixaBank es converteix en el primer banc del món en implementar la tecnologia del reconeixement facial perquè els clients puguin treure diners dels seus caixers. Aquest servei ja està operatiu en quatre de les seves tendes de Barcelona i els clients que s’acostin podran estalviar-se utilitzar el seu codi de seguretat pin per obtenir els seus diners.

 

El director executiu d’Experiència Global del Client, Jordi Nicolau i el director de Negocis Digitals, Benjamí Puigdevall, ha anunciat aquest mes de febrer que l’entitat preveu realitzar progressivament l’expansió d’aquest nou servei. Així doncs, el servei de reconeixement facial dels ‘store’, actualment CaixaBank en disposa d’unes 300, començarà a implementar-se a partir del segon semestre de 2019 i s’acabarà a finals d’aquest any. Aquesta tecnologia també s’incorporarà a les diferents tendes que l’entitat vagi obrint que, segons el seu pla Estratègic 2019-2021, arribarà a les 600.

 



Comentaris

envia el comentari