Catalunya Diari

Cambra Lleida programa la formació del segon semestre de 2016

Cambra Lleida programa la formació del segon semestre de 2016| Redacció - Fotografia: Cambra de Comerç de Lleida (Arxiu)

 

El departament de Formació de la Cambra de Comerç de Lleida ha elaborat una nova proposta formativa de 30 cursos per al segon semestre de 2016 que posa de manifest l’interès de la institució per donar suport a les empreses que s’adrecen als mercats internacionals. Unes propostes que es completen amb sessions per potenciar les habilitats directives, la gestió empresarial o els idiomes entre d’altres.

Entre els mesos de setembre i desembre està previst posar en marxa 30 cursos dels quals nou corresponen a aspectes relacionats amb els mercats internacionals. Entre aquestes propostes s’hi troba el saber com localitzar, prospectar i atraure clients internacionals, com negociar un crèdit documentari, conèixer l’operativa de la gestió duanera a banda de diferents sessions centrades en marcats emergents com Brasil, o entendre les idiosincràsies del mercat rus. Una formació que es completa amb diferents actuacions i events com les missions comercials inverses o directes que s’organitzen des del Departament d’Internacional de Cambra Lleida.
 
Altres propostes formatives passen per l’ensenyança d’idiomes centrat en l’anglès de negocis i la conversa en francès, les claus per a la millora de les habilitats directives i de la gestió dels recursos humans que impliquen tant els alts càrrecs com els comandaments intermedis als que s’anima a millorar les tècniques comunicatives (verbals i no verbals). Alhora, s’han programat diferents sessions més especialitzades centrades en àmbits com la gestió empresarial o l’entorn jurídic-fiscal-laboral o econòmic-financera, en els quals s’analitza des de la gestió telefònica, la gestió de compres, la responsabilitat de l’administrador, els models de declaració d’IVA o el tancament fiscal i comptable de l’empresa.
 
Finalment, s’han programat també tres cursos sobre la utilització de les noves tecnologies a l’empresa que abordaran qüestions com Google Adwords, Google Analytics o Excel (nivell bàsic), a més a més de quatre workshops que permeten la interacció entre els participants mitjançant l’intercanvi d’experiències en la venda per Internet, vendre a Amazon, les claus de l’èxit o la necessitat de conèixer noves estratègies per intervenir i gestionar en els conflictes.
 
Aquestes activitats formatives es complementen amb les conferències, programes directius ESADE (màrqueting i vendes), les sessions puntuals o els esdeveniments com els Esmorzars Cambra, dinars Cambra i les Nits Cambra que permeten a les empreses de Lleida accedir a una formació de qualitat. El programes formatius detallats de cada curs, i les diferents propostes de Cambra Lleida es poden consultar mitjançant la web de l’institució on també es poden tramitar les inscripcions.


Comentaris

envia el comentari