Catalunya Diari

Correus ofereix a les oficines de Lleida un nou servei de cita prèvia

Els clients poden triar el dia i l'hora a la que volen anar a la seva oficina i evitar esperes

Imatge d'arxiu d'una oficina de Correus
Imatge d'una oficina de Correus | Àngel Ullate

Les oficines de Correus a Lleida, situades a Rambla Ferran, 16 i carrer Segòvia, 8, disposen del servei de cita prèvia de manera que els seus clients poden triar el dia i l'hora a la qual volen anar a la seva oficina i evitar esperes.

El servei es pot sol·licitar a través del web, www.correos.es, de l'app o de l'Oficina Virtual de Correus, i l'elecció de l'hora i el dia generarà al client un codi que només haurà d'introduir a la màquina de torn ubicada a l'oficina per ser atès de manera immediata. El sistema, en la seva petició, discrimina els trams horaris de mínima afluència de manera que el client pugui escollir amb la garantia que va ser atès a la seva arribada. Igualment contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, perquè si s'avança o s'endarrereix pugui ser atès igualment.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Moderna i completa funcionalitat

Aquesta moderna i completa funcionalitat permet als clients gestionar millor el seu temps i, al seu torn, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència. A més, les persones de més de 65 anys disposen del número de telèfon d'Atenció al Client, 915.197.197, perquè puguin demanar cita prèvia en aquestes oficines, garantint encara més la seva seguretat. Correus seguirà treballant per oferir nous productes i serveis, tant d'administracions públiques com d'empreses privades, que contribueixin a explotar el potencial de la xarxa d'oficines i a facilitar la vida als ciutadans.


Comentaris

envia el comentari