El CUAP de Prat de la Riba reforma les seves instal·lacions

S’han instal·lat sis boxs individuals, dues àrees de treball, un gabinet de guixos i dues consultes
Imatge d'una consulta
Imatge d'una consulta | LleidaDiari.cat

El Centre d'Urgències d'Atenció Primària Lleida, ubicat a l'avinguda de Prat de la Riba, ha reformat part de les seves instal·lacions per millorar la qualitat assistencial que reben els pacients. La reforma, efectuada en un espai de 150 metres quadrats on anteriorment estava ubicat el Servei de Pediatria, ha consistit en la instal·lació de sis boxs individuals, dues àrees de treball, un gabinet de guixos i dues consultes ―una de triatge i una de mèdica. La zona on anteriorment hi havia els boxs s'ha convertit en dues consultes mèdiques.

Una altra consulta del CAP
Una altra consulta del CAP | LleidaDiari.cat

 

 

Aquestes obres permetran disposar de boxs separats per tal de preservar la intimitat i la confidencialitat dels pacients i, a la vegada, com que estan lluny de la sala d'espera, per disminuir el soroll ambiental. Les instal·lacions remodelades, que han tingut un cost de 45.000 euros finançats per l'Institut Català de la Salut (ICS), formen part d'una unitat que permet treballar en horari nocturn de forma independent. El CUAP de Prat de la Riba ocupa una parcel·la de 823 m2 i té una superfície construïda de 3.589 m2. L'edifici es va construir l'any 1960, encara que ha estat reformat de forma parcial en diverses ocasions.

 

Més canvis a la sanitat lleidatana

Gestió de Serveis Sanitaris (GSS) ha instal·lat aquest mes d’octubre a l’àrea de consultes externes de l’Hospital Universitari Santa Maria un nou sistema de validació de les consultes diàries mitjançant la instal·lació d’uns caixers digitals per a la gestió de visites. Els nous aparells agilitzen la validació de les visites, milloren la gestió de les cues i asseguren la confidencialitat d’accés a les consultes externes, mitjançant un tiquet amb un codi alfanumèric que es facilita als usuaris.

 

En una segona fase d’implantació, el nou sistema també facilitarà les gestions vinculades a les visites (oferirà la possibilitat d’imprimir un justificant) i proporcionarà informació de caràcter clínic d’utilitat per al pacient, ja que podrà visualitzar les visites que té pendents a l’hospital, entre altres opcions. Per accedir a aquestes funcionalitats, els pacients s’han d’identificar passant la targeta sanitària individual (TSI) pel lector del mateix caixer. També poden introduir el Codi d’Identificació Personal (CIP) a través d’un teclat digital. Un cop avaluats els resultats, el sistema s’anirà implantant progressivament al conjunt de consultes externes de les diferents àrees assistencials que gestiona GSS.



Comentaris

envia el comentari