Catalunya Diari

La Diputació de Lleida destina 128.000 euros per a la promoció del territori en fires i salons

Obre la convocatòria de subvencions a empreses corresponent al 2020, ajornada degut a la pandèmia

Imatge d'arxiu de l'estand de Fruits de Ponent a la Fira Fruit Attraction de Madrid
La Diputació de Lleida destina 128.000 euros per a la promoció del territori en fires i salons d'àmbit internacional | LleidaDiari.cat

La Diputació de Lleida ha obert la convocatòria de subvencions a empreses per a la participació en fires i salons d'àmbit internacional corresponent a l'anualitat 2020 per un valor de 128.000 euros, i només resta pendent de la seva publicació al BOP. La convocatòria es publica amb retard degut a la situació provocada per la pandèmia de la covid-19 i vol donar suport a aquelles empreses lleidatanes que van assistir a fires internacionals entre els mesos de gener i març, així com aquelles que puguin participar en algun esdeveniment d'aquest tipus fins a finals d'any.

Es podran fer dues sol·licituds per beneficiari (per a dues fires diferents) i se subvencionarà fins al 30% de l'activitat, amb un màxim de 2.000 euros per sol·licitud.

▶ INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del Lleida Diari on comentem entre tots les notícies de Lleida! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu.  FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!

Incentivar la participació d'empreses en aquest tipus d'activitats

L'objectiu d'aquesta convocatòria és incentivar la participació d'empreses en aquest tipus d'activitats que se celebrin en territori estatal o a l'estranger, i així ampliar les seves àrees d'influència comercial. S'hi podran acollir empreses, persones físiques o jurídiques, amb domicili social o centre de treball obert a la demarcació de Lleida, i les entitats sense ànim de lucre amb centre de treball a les comarques lleidatanes. Seran subvencionables aspectes com ara els drets de participació en el certamen firal; el lloguer de l'espai a l'entitat firal organitzadora, per a la ubicació de l'estand de l'empresa; les despeses per a la instal·lació de l'estand, i les despeses generades per la contractació d'un traductor o intèrpret.

Èxit de la campanya #jopertuitupermi de la Diputació de Lleida

La campanya #jopertuitupermi, impulsada pel Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, ha assolit un total de 3.270.233 impactes als mitjans de comunicació durant els mesos de juny, juliol i agost.

La iniciativa, engegada per impulsar l'economia de proximitat de les Terres de Lleida i Aran durant la crisi de la Covid-19, ha facilitat que prop de mig centenar de professionals poguessin donar a conèixer les seves experiències i els seus negocis a través d'una quarantena de mitjans de comunicació i de la presència a les xarxes socials. La campanya ha permès mostrar com comerços, productors i empreses de tota mena s'han transformat per adaptar-se en aquest nou escenari ple de dificultats derivat de la Covid-19.


Comentaris

envia el comentari