Catalunya Diari

La DOP Pera de Lleida presenta la seva websèrie amb què pretén captivar el públic més jove

'Edenia' consta de tretze capítols de durada i cada setmana se'n publicaran dos a internet

Imatge de l'equip de rodatge de la websèrie 'Edenia', a la sala Coliseum de Corbins
La DOP Pera de Lleida presenta la seva websèrie amb què pretén captivar el públic més jove a les xarxes socials | LleidaDiari.cat

El Consell Regulador de la DOP Pera de Lleida ha creat la seva pròpia websèrie i aquest dijous en va presentar a Corbins (Segrià) el tràiler i el primer capítol. 'Edenia', és una websèrie «amb suspens i humor» que consta de tretze capítols de durada i cada setmana se'n publicaran dos a les xarxes socials de la DOP Pera de Lleida (Facebook i Instagram), des del diumenge 4 d'octubre i fins al 15 de novembre -cada diumenge i dimecres-.

A més, publicarà a les xarxes una sèrie de pistes i informacions addicionals que tindran en suspens els seguidors del perfil. La sèrie al complet també quedarà publicada i es podrà recuperar al web de Pera de Lleida i al Youtube. L'objectiu de la iniciativa és captivar el públic més jove a les xarxes socials.
Segons el president de la DOP Pera de Lleida, Gerard Pujol, s'ha optat per «una trama d'intriga i investigació, amb tocs d'humor i personatges caricaturitzats al màxim que enganxin l'espectador en un entorn rural on les peres hi són presents d'una manera natural: a la botiga, a la taula, al camp o fins i tot, en el propi nom de la sèrie, Edenia, que és la marca sota la qual es comercialitza la DOP Pera de Lleida».

▶ INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del Lleida Diari on comentem entre tots les notícies de Lleida! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu. FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!

Es va optar per potenciar el coneixement de la marca a les xarxes socials

Pujol va explicar que en el moment en què es va dissenyar la campanya d'enguany de la DOP es va optar per potenciar el coneixement de la marca a les xarxes socials i la intenció d'arribar amb un producte d'oci als públics més joves. «La pandèmia està potenciant l'ús d'internet i hem volgut aprofitar la situació», va indicar. «En aquesta promoció en particular de la pera, no busquen un missatge alliçonador de les seves propietats perquè ja són conegudes, senzillament volíem fer present la marca en la ment d'aquest consumidor jove que busca entreteniment a les xarxes socials», segons el president de la DOP Pera de Lleida.

Pujol també va destacar i agrair la implicació, la professionalitat i la il·lusió amb què ha treballat tot l'equip responsable del rodatge i que els ha dut a aconseguir «un gran producte». Edenia, la websèrie, és obra de les guionistes lleidatanes Violeta Porta i Marta González de la Vega que, a la vegada són protagonista i directora, respectivament. Cal destacar també el paper de la Nora Porta a la producció i muntatge i de tot l'equip. La meitat de l'equip tècnic és de les comarques de Lleida, així com gairebé tots els actors i actrius.

La presentació que es va fer a la sala Coliseum de Corbins en un acte conduït per l'actor i humorista Peyu. A més de l'equip de la websèrie i de Gerard Pujol, també va comptar amb la participació del director general d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Carmel Mòdol; del president d'Afrucat, Francesc Torres, i del secretari tècnic de la DOP Pera de Lleida i director-general d'Afrucat, Manel Simon.


Comentaris

envia el comentari