La fira Lleidaclick supera les expectatives i voreja els 8.000 participants

El certamen és una iniciativa de l'empresa Smartplay, SL, amb la col·laboració de Fira de Lleida, la Paeria, Abacus i l'associació Eutrapelia
Imatge de Lleidaclick | LleidaDiari.cat

La primera edició de LleidaClick assolirà una xifra propera als 8.000 visitants, superant d'aquesta manera els 5.000 o 6.000 visitants previstos inicialment pels organitzadors. «Aquest balanç ens situa com una de les fires més importants de Catalunya en aquest àmbit» ha afirmat Ignasi Puig, promotor de la fira, qui ha apostat per la seva continuïtat en els anys vinents. «Tot i que ara hem de fer balanç amb totes les parts implicades en el certamen, jo m'aventuro a dir que aquest triangle format per la ciutat de Lleida, la marca Playmobil i el pont de la Puríssima constitueixen un pol d'atracció molt important de cara a futures edicions» ha afegit. Segons Puig, els secrets dels bons resultats han estat el fet de disposar d'un producte atractiu i intergeneracional, la bona campanya de promoció prèvia i la possibilitat de col·laborar amb altres entitats com l'Associació de Comercials de la Zona Alta de Lleida. Puig també ha incidit en l'àmplia oferta present al saló (amb peces originals, soltes, descatalogades o personalitzades), en l'espectacularitat dels diorames exhibits, així com en la idoneïtat del lloc escollit per a la fira, «un pavelló ampli, diàfan i ben condicionat».

 

L'organitzador de LleidaClick ha destacat també que els dos grans segments de població que han visitat la fira són els col·leccionistes (especialment actius el dijous) i el públic familiar, «que a vegades aplega gent de les generacions dels 70 o dels 80, que van tenir els Playmobil com a primera joguina, i al mateix temps els seus fills, que han conservat aquesta afició». Puig considera que «el públic ha sortit content de la fira, la qual cosa vol dir que estem fidelitzant els visitants de cara a futures edicions». Per la seva banda, Oriol Oró, director general de Fira de Lleida, ha mostrat la seva satisfacció pel desenvolupament d'aquesta nova fira, que «ha superat les expectatives i objectius inicials i que referma l'encert de l'aposta de la Institució firal lleidatana per aquesta temàtica, format i dates».

 

Les activitats més destacades de la fira Lleidaclick

Entre les activitats destacades del saló podem citar el circuit de cotxes teledirigits Playmobil —la de Lleida és la primera fira Playmobil que incorpora aquest circuit—, en la que els infants han pogut familiaritzar-se amb la nova gamma de vehicles moguts per ràdio control de la marca alemanya; el Concurs infantil Abacus de diorames Playmobil, destinat que els nens i les nenes exhibissin els seus diorames fets a casa durant la fira; el sorteig de lots de productes Playmobil entre els assistents a la fira que han participat en el concurs 'El click amagat', consistent en trobar tres figures Playmobil molt conegudes amagades en els diorames de l'exposició; o els tallers de creativitat, en què els petits han pogut fer creacions utilitzant diverses tècniques artístiques (llapis de color, cera, plastidecor, retolador, pintura acrílica, etc.), de maquillatge de fantasia o de caretes.

Més imatges de la fira | LleidaDiari.cat

 

 

La Fira Nacional de Col·leccionisme Playmobil de Lleida s'ha desenvolupat del 6 al 9 de desembre amb una exposició de 20 diorames de gran format (amb unes 6.000 figuretes), una desena d'expositors d'arreu de l'Estat (bàsicament d'Andalusia, Madrid i Aragó) que han ofert tota mena d'articles Playmobil, una àmplia zona d'inflables decorats amb la iconografia Playmobil i un photocall d'alguns dels personatges Playmobil més coneguts per al públic infantil i familiar. El certamen és una iniciativa de l'empresa Smartplay, SL, amb la col·laboració de Fira de Lleida, la Paeria, Abacus i l'associació Eutrapelia.



Comentaris

envia el comentari