Els lleidatans hauran de demanar cita prèvia per a qualsevol gestió relacionada amb el padró

Es posarà en marxa a partir del 17 de setembre a l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
Imatge de l'oficina de l'OMAC | LleidaDiari.cat

Els tràmits relacionats amb les gestions al Padró Municipal de Lleida, que es tramiten a l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC), es realitzaran en una primera fase d'implantació a través de cita prèvia a partir del dilluns 17 de setembre. A partir d'aquesta data, serà imprescindible sol·licitar la cita prèvia per qualsevol tràmit que requereixi aquest servei, la qual es podrà sol·licitar per via telefònica, trucant al número 973 67 80 60, o de forma presencial, a les mateixes dependències de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana, a la rambla Ferran, 32.

 

En l'apartat de Formes de Tramitació de cadascú dels tràmits digitals, que apareixen informats en el web de www.paeria.es, s'anirà informant i actualitzant els tràmits que es vagin vinculant a la possibilitat de sol·licitar cita prèvia. Per tant, és important que totes aquelles persones que es vulgui empadronar a Lleida o canviar el seu estat actual, sàpiguen que a partir del pròxim dilluns 17 de setembre hauran de fer-ho, abans, amb una petició de cita prèvia. En cas de no ser així, no es podran dur a terme les tramitacions que els ciutadans sol·licitants desitgin.

 

Per a fer més fàcil aquesta tasca, des de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana, més coneguda com a OMAC, s'informa a tots els ciutadans que tinguin dubtes i no sàpiguen com resoldre aquesta nova tramitació. Tanmateix, des de l'Ajuntament de Lleida també ha advertit que, davant qualsevol actualització o nova directriu es farà saber a través de la seva pàgina web. Així doncs, si ets un ciutadà de Lleida i vols canviar l'estat del teu padró actual, només has de demanar cita prèvia tal com s'ha explicat anteriorment, i dur a terme les gestiones pertinents en cada cas.

 

D'aquesta manera, es pretén estalviar llargues cues i facilitar i millorar l'atenció personalitzada que el ciutadà requereixi en cada moment. Tota la informació es pot trobar a l'apartat de Formes de Tramitació de la web de la Paeria.



Comentaris

envia el comentari