El mercat de dissabte a Barris Nord de Lleida podrà instal·lar-se els dos pròxims caps de setmana amb només les parades de fruita i verdura. Les noves restriccions del Procicat estableixen que els caps de setmana hagin de tancar els comerços excepte aquells que venen productes de primera necessitat.
És a dir, al mercat, només podran ubicar-s'hi parades de productes essencials. Així els dissabtes 9 i 16 de gener no hi haurà les parades de roba, calçat i complements a Barris Nord. La Paeria vetllarà perquè el mercat segueixi amb les mesures de protecció i seguretat corresponents, marcant el perímetre de l'espai, controlant l'aforament, amb la separació de les parades, etc.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Les noves mesures del Pla Territorial de Protecció Civil de Catalunya permeten que el mercat del Camp d'Esports es mantingui com fins ara, amb les restriccions establertes d'un 30% de l'aforament, així com el control d'accés o la distància entre parades, entre altres. Per tant, hi pot haver venda de productes no essencials, a més dels productes alimentaris frescs.
La regidoria de Consum, Comerç i Mercats, Marta Gispert, ha explicat que s'informarà per correu electrònic totes les parades perquè coneguin quina és la nova situació i que tècnics de la Regidoria també aniran dijous al Camp d'Esports per comunicar-ho. A més, la Regidoria està atenent consultes telefòniques sobre l'afectació de les noves restriccions.
Més notícies: