Més de 9.000 persones han presentat excuses per no formar part de les meses electorals el 14-F, segons dades facilitades pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). Són dades parcials facilitades per algunes Juntes Electorals de Zona. En concret, i a data de 29 de gener, la junta de Barcelona ha rebut 3.250 excuses; la de Granollers, 849; la de Terrassa, 622, i la de Sant Feliu de Llobregat n'ha registrat 838. A més, a data del 2 de febrer, a la junta de Vic s'han rebut 463 peticions; a la de Vilanova i la Geltrú, 356; a la d'Igualada, 384; a la junta de Sabadell han registrat 1.012 excuses; a la d'Arenys de Mar, 648, i a la de Reus, un total de 687. En total, són 9.109 excuses presentades.
▶️ INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del Lleida Diari on comentem entre tots les notícies de Lleida! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu. FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!
El termini per impugnar la incorporació a una mesa electoral és de 7 dies naturals des que es rep la comunicació, sens perjudici que, finalitzat el termini i fins al moment de conformar les meses, les Juntes Electorals atendran totes aquelles causes sobrevingudes.
Més notícies: