Catalunya Diari

Parlem Telecom obre la seva primera botiga física a Lleida

L'operadora catalana confia facturar més de 17,5 MEUR i tancar el 2020 per primer cop amb un resultat positiu

Imatge de l'exterior de la primera botiga pròpia que Parlem Telecom ha inaugurat a Lleida
Parlem Telecom engega el desplegament de botigues físiques i preveu invertir-hi enguany prop de 6 MEUR | LleidaDiari.cat

Parlem Telecom ha iniciat el seu pla de desplegament de botigues físiques a Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears. Aquest dilluns ha inaugurat a Lleida la seva primera botiga pròpia i aquest any preveu obrir-ne prop d'un centenar, la majoria concertades amb establiments comercials.

L'operadora de telecomunicacions catalana preveu invertir aquest any entre 16 i 17 milions d'euros, dels quals entre 5 i 6 milions en l'obertura d'aquestes botigues per acostar-se als clients i continuar «esgarrapant" quota de mercat. Parlem Telecom confia tancar l'exercici del 2020 per primer cop amb un resultat positiu, amb un Ebitda de prop de 350.000 euros, i assolir una facturació de 17,5 milions d'euros, un 80% més que el l'any anterior.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Situada al número 2 de l'avinguda Doctor Flèming

La inauguració de la botiga de Lleida, situada al número 2 de l'avinguda Doctor Flèming i que ja funciona des de l'agost, esdevé el primer pas de Parlem Telecom en la seva aposta per la implantació d'espais físics a Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià. «Volem que tothom tingui un establiment ta prop seu per tal d'oferir-li el millor servei i adaptat a les seves necessitats», ha assenyalat el CEO de la companyia, Ernest Pérez-Mas.

L'operadora de telecomunicacions catalana preveu inaugurar pròximament una altra botiga física pròpia a Reus. La voluntat de Parlem Telecom és obrir durant el que resta d'any un centenar de botigues en establiments comercials mitjançant el conveni amb operadors d'aquest sector, com ara el 'corner' que acaba d'obrir aquesta setmana en un establiment Calvet de Girona. Amb aquest pla de desplegament de botigues físiques, Parlem Telecom busca acostar-se als seus clients i continuar reforçant el seu servei al territori català.

Destinarà enguany entre 5 i 6 milions d'euros a l'obertura d'aquest centenar de botigues

La companyia destinarà enguany entre 5 i 6 milions d'euros a l'obertura d'aquest centenar de botigues. Parlem Telecom preveu per enguany una inversió total d'entre 16 i 17 milions d'euros en diferents conceptes. Entre 1 i 2 milions d'euros seran per a màrqueting i campanyes de comunicació, segons ha explicat el CEO de la companyia. També ha explicat que l'operadora començarà a desplegar enguany la seva pròpia fibra òptica en dues poblacions catalanes i arribar a més localitats els pròxims anys.

Pérez-Mas ha destacat que Parlem ha escollit Lleida per obrir la seva primera botiga física pròpia, ja que es tracta d'una zona amb «un gran potencial de creixement», ja que abasta una àrea d'influència de prop de 450.000 persones. A més, el 4% dels clients de Parlem Telecom són del territori català.

Parlem Telecom preveu facturar més de 17,5 MEUR i tancar l'any en positiu

Malgrat la situació provocada per la covid-19, Parlem Telecom ha facturat 8,1 milions d'euros en el primer semestre de l'any, respecte als 4,28 milions del mateix període del 2019, i preveu superar els 17,5 milions quan acabi el 2020, un 80% més que en tot l'exercici anterior. Així mateix, l'operadora catalana confia tancar el 2020 per primera vegada amb un resultat positiu, amb en Ebitda de prop de 350.000 euros, en relació amb els 120.000 del 2019, segons ha explicat Pérez-Mas.

El CEO de la companyia ha valorat aquestes previsions tenint en compte que «el volum de facturació en el global del mercat de telecomunicacions a l'Estat decreixerà enguany un 5%», segons ha indicat. Parlem Telcom, companyia nascuda el 2014, vol continuar progressant en la seva trajectòria de creixement per tal de consolidar-se com «l'operador local capaç de competir amb les 4 grans empreses espanyoles» i «seguir esgarrapant quota de mercat». Així, confia tancar l'any superant els 100.000 clients (entre telefonia mòbil, fixa i fibra òptica) i l'objectiu és «continuar creixent fins al 2024, doblant cada any la facturació».


Comentaris

envia el comentari