Plusfresc incorpora carregadors de mòbil als carros de compra

Imatge dels carros amb carregador

Imatge dels carros amb carregador | LleidaDiari.cat

 

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, seguint amb la filosofia d’aportar la millor experiència al client i amb la voluntat de continuar sent innovadors, ha posat a disposició dels seus clients carros de compra amb carregadors de mòbil incorporats. Aquesta innovació, pionera a Espanya, permet als clients carregar el seu telèfon mòbil durant el temps de compra a la botiga. El funcionament és el mateix que un carregador tradicional: tan senzill com connectar el telèfon mòbil al cable. La botiga on ha implementat aquesta novetat és la que es troba a Via Augusta, 188 (Barcelona).

 

«Volem oferir la màxima flexibilitat i comoditat als nostres clients; ells són la base del nostre negoci i per això treballem cada dia perquè la seva experiència a les nostres botigues sigui excel·lent», assegura Carles Hurtado, director d’Innovació i projectes de Plusfresc, qui afegeix «sabem que cada vegada s’utilitza més el telèfon mòbil per fer la llista de la compra i hem volgut oferir totes les eines que estan al nostre abast perquè el moment de la compra sigui el més còmode i agraït possible».

 

De moment aquesta nova mesura només es troba a Via Augusta, però si el resultat amb els clients és positiu, es procedirà a ampliar a altres supermercats Plusfresc. Amb aquesta novetat Plusfresc es posiciona com a cadena de supermercats que aposta per la tecnologia i aporta les màximes facilitats als seus clients. Aquesta nova implantació se suma amb altres tecnologies ja aplicades fins al moment: accés Wifi gratuït a totes les botigues, punts de recàrrega per cotxes elèctrics als aparcaments de diverses botigues o el nou model de compra sense carro i tecnologia NFC a través del telèfon mòbil.

 

Altres novetats recents a Plusfresc

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, seguint amb la filosofia d'aportar la millor experiència al client i amb la voluntat de continuar sent innovadors, ha confirmat que està testejant un nou model de compra per oferir una experiència més ràpida, còmoda i agradable als seus clients. A través de la seva app i de l'ús de tecnologia NFC (Near Field Communication), el consumidor pot realitzar la seva compra físicament a la botiga amb el seu mòbil, sense necessitat de portar carro, carregar els productes o passar per una caixa tradicional amb els productes.

 

El client simplement ha d'apropar el mòbil a l'etiqueta del lineal dels productes seleccionats, sense necessitat de realitzar una fotografia o escaneig, i després indicar la quantitat que vol. Això permet fer la compra sense agafar cap producte i en tot moment pot consultar-se la informació dels productes adquirits al carro virtual per portar un control de l'import de la seva compra. El client pot escollir la modalitat de compra i si vol repartiment a domicili o emportar-se ell la compra.