Plusfresc testeja un nou model de compra sense carro

La prova ofereix una experiència de compra més agradable, ràpida i còmoda
Imatge de l'app
Imatge de l'app | LleidaDiari.cat

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, seguint amb la filosofia d'aportar la millor experiència al client i amb la voluntat de continuar sent innovadors, ha confirmat que està testejant un nou model de compra per oferir una experiència més ràpida, còmoda i agradable als seus clients. A través de la seva app i de l'ús de tecnologia NFC (Near Field Communication), el consumidor pot realitzar la seva compra físicament a la botiga amb el seu mòbil, sense necessitat de portar carro, carregar els productes o passar per una caixa tradicional amb els productes.

 

El client simplement ha d'apropar el mòbil a l'etiqueta del lineal dels productes seleccionats, sense necessitat de realitzar una fotografia o escaneig, i després indicar la quantitat que vol. Això permet fer la compra sense agafar cap producte i en tot moment pot consultar-se la informació dels productes adquirits al carro virtual per portar un control de l'import de la seva compra. El client pot escollir la modalitat de compra i si vol repartiment a domicili o emportar-se ell la compra:

  

  

Si el client vol que Plusfresc li porti la compra a casa

  

  

Si el client vol emportar-se els productes just després de fer la compra

 

Una prova pilot a una botiga Plusfresc de Barcelona

«Per a nosaltres és un avanç molt important: un nou model de compra física per millorar l'experiència del client, utilitzant la tecnologia NFC i l'app de PLUSFRESC i evitant així els mètodes tradicionals que són més feixucs» assegura Carles Hurtado, director d'Innovació i projectes de Plusfresc. També afegeix «aquest nou servei és ideal pels clients que encara no volen fer la compra online, bé perquè volen veure el producte o perquè els agrada l'experiència, però que volen perdre el mínim temps possible fent la compra». Plusfresc ha portat a terme aquesta prova pilot amb 100 clients a la botiga de Via Augusta de Barcelona per validar el servei, millorar-lo en cas que sigui necessari i estudiar la seva futura implementació a la resta de botigues.



Comentaris

envia el comentari