Catalunya Diari

Posen en marxa el servei de cita prèvia on-line per als tràmits més habituals de l’OMAC i l’OGAT

Cal sol·licitar cita prèvia per a 11 gestions de les més demandades per la ciutadania
La Paeria de Lleida
Imatge d'arxiu de la Paeria de Lleida | LleidaDiari.cat

L'Ajuntament de Lleida ha posat en marxa el servei de cita prèvia on-line per a onze dels tràmits que s'han de realitzar presencialment a l'OMAC (Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana) i l'OGAT (Oficina de Gestió d'Atenció Tributària) i que apleguen un major nombre de peticions.

 

«Es tracta de gestions molt freqüents entre la ciutadania i amb aquest nou sistema el que es pretén és millorar l'eficiència del servei evitant que es produeixin esperes innecessàries», ha explicat la tinent d'alcalde i regidora de Govern Obert, Qualitat democràtica i institucional, Jordina Freixanet. Al sistema per demanar cita prèvia on-line s'hi accedeix des de la pàgina web https://citaoficines.paeria.cat/ i des d'aquest mes de juliol cal utilitzar el sistema de cita prèvia per als següents.

 

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

Oficina OMAC

Alta al Padró Municipal d'Habitants

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Oficina OGAT

Comunicació prèvia d'obres

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

El sistema de cita prèvia on-line complementa el sistema de cita prèvia telefònica que ja es va posar en marxa al mes de setembre en una primera fase d'implantació a l'OMAC per a les gestions del padró.

  

  

  

  

  

  

  

  

 

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari