Rodi Motor Services inicia una recollida solidària d’oli d’oliva per al Banc dels Aliments

Imatge d'arxiu | Cedida

 

Rodi Motor Services, empresa lleidatana líder en el sector de la postvenda d'automòbil, engega una campanya solidària amb l'objectiu d'aconseguir el màxim de litres d'oli d'oliva possibles per donar-los al Banc dels Aliments. Per això, del 6 al 12 de novembre, l'empresa anima la població a portar un litre d'oli d'oliva a qualsevol dels seus tallers de Catalunya, Aragó i Andorra. Les donacions seran recaptades pel Banc dels Aliments i distribuïdes entre les entitats locals perquè les facin arribar a les persones més necessitades. A canvi, Rodi premiarà la solidaritat dels donants regalant cinc litres d'oli pel seu vehicle en la revisió següent. L'aportació també es podrà fer a través de la seva pàgina web: www.rodi.es. La campanya 'Fes créixer la gota d'oli' forma part de la política de responsabilitat social corporativa de l'empresa, que ja ha fet donacions per a l'Associació Espanyola Contra el Càncer o l'Hospital de Nens de Barcelona, entre d'altres. 

Personalitats del món de la cultura i l'esport, com els pilots Marc i Àlex Márquez o el finalista de la darrera edició de Masterchef, Nathan Minguell, li donaran suport i en faran difusió a través de les xarxes socials amb el hashtag #RodiSolidari. L'entrega de les ampolles d'oli recaptades per als Bancs dels Aliments de cada província es farà efectiva l'última setmana de novembre, en diferents actes oficials que comptaran amb representants de l'entitat sense ànim de lucre i Rodi Motor Services.