Catalunya Diari

San Miguel impulsa la segona fase de la campanya 'Ciudades Magníficas'

La iniciativa es busca crear sinergies entre bars i comerços que contribueixin a reforçar el teixit empresarial de les ciutats

Cervezas San Miguel presenta 'Ciudades Magníficas', una iniciativa que busca redescobrir i donar suport a bars i comerços magnífics per valorar tot allò que ens envolta.

La segona fase d'aquesta iniciativa, que es presenta aquesta setmana i durarà un mes, es durà a terme a les ciutats de Lleida, Barcelona, ​​Bilbao, Burgos, Màlaga, Palma de Mallorca i Pamplona. En el cas de la capital del Segrià, hi participen 10 establiments comercials: La Sabateria, CLP Shop, Dàlia, La Fatal, Caviar outfits, Montserrat Òptics, Som d'Art, Biopompas, Floristeria Art Floral i La Irreductible.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

La marca busca contagiar aquesta actitud positiva que tant la caracteritza i potenciar la connexió emocional amb l'hostaleria i el comerç local i impulsar l'etapa de recuperació en tots dos sectors.
'Ciudades Magníficas' convida els ciutadans a què es trobin en aquests bars i botigues que donen vida als carrers i avingudes, els quals amaguen les històries més sorprenents que són part del seu dia a dia i mantenen les ciutats sempre vibrants i plenes d'activitat.

Imatge de la campanya de San Miguel
Cervezas San Miguel impulsa la segona fase de la campanya 'Ciudades Magníficas' | LleidaDiari.cat

La marca vol dirigir-se als cervesers inquiets

Amb 'Ciudades Magníficas', la marca vol dirigir-se als cervesers inquiets, aquells que sempre busquen despertar el seu costat més inquiet i alimentar el seu inconformisme, que gaudeixen de la seva ciutat i li treuen el màxim partit, buscant noves experiències que els enriqueixin i inspirin.
En total, més de 300 bars i 100 botigues de Lleida, Barcelona, ​​Bilbao, Burgos, Màlaga, Pamplona i Palma de Mallorca han volgut sumar-se a la campanya, contribuint així a què la seva ciutat sigui més MAGNÍFICA que mai.

El primer pas de l'acció comença en els bars magnífics de cada localitat, on en demanar una de les cerveses de la gamma Magna de San Miguel, el client rebrà un 'Pincode' (codi numèric destacat en l'etiqueta) amb el qual s'activa la possibilitat de guanyar un val de 50 euros per gastar a les botigues que participen en la campanya.

'Ciudades Magníficas' compta amb la seva pròpia pàgina web i també hi haurà materials de comunicació en els establiments participants amb l'objectiu que els ciutadans puguin identificar aquells locals que participen en aquesta iniciativa.

Donar suport a la cultura local, creant sinergies entre bars i comerços

Cervezas San Miguel es compromet a donar suport a la cultura local, creant sinergies entre bars i comerços que contribueixin a reforçar el teixit comercial per seguir creixent junts. La voluntat de la marca és compartir el costat més inquiet de les persones per gaudir d'un món més gran a través de diferents experiències, que no només es tradueixen en propostes cerveseres, també en iniciatives com 'Ciudades Magníficas', on compartir i valorar tot el que tenim al nostre voltant.


Comentaris

envia el comentari