San Miguel presenta la nova cervesa Manila, sota la direcció del cineasta Alex de la Iglesia

Manila de San Miguel és una nova varietat feta com mai: propera, sorprenent, atrevida, exploradora, exòtica i diferent al ser especialment llupolada

Cansat del mateix de sempre? Per què no proves «Lo mismo de nunca». Aquest és el lema de la nova campanya digital que ha llançat Manila de San Miguel en col·laboració amb el reconegut director de cinema, Alex de la Iglesia. Un innovador projecte en el qual, per primera vegada en la història, un director de cinema dirigeix alguns dels formats digitals més actuals: un GIF, un BOOMERANG i un Instagram Stories. Per a la nova campanya, que s'ha presentat avui al Centre de Producció de Mahou San Miguel a Lleida, el cineasta ha creat originals i divertides peces on es reflecteix que aquesta cervesa compta amb un nou sabor que no és el mateix de sempre; ja que Manila de San Miguel és «Lo mismo de nunca».

Imatge de la presentació de Manila a Lleida | Adrià Ropero
 

Una beguda amb llúpols aromàtics i matisos tropicals

«He dirigit moltes pel·lícules, però mai havia dirigit ni un GIF, ni un boomerang, ni un Stories d'Instagram. Tot és nou per a mi. El lema de la campanya és «Lo mismo que nunca» i això t'empeny a explicar bogeries. La idea de vendre una cervesa a través d'una idea desgavellada és l'interessant. Jo crec que és una de les millors coses que hem realitzat en publicitat», afirma De La Iglesia. Amb el llançament de la nova campanya del cineasta, arriba el moment de descobrir Manila de San Miguel. Una nova varietat lager, elaborada amb llúpols aromàtics que aporten matisos herbacis, florals i amb tocs de fruita tropical. La nova aposta de San Miguel especialment llupolada està pensada per paladars inquiets que gaudeixen explorant nous aromes i sabors.

Manila marida especialment amb plats picants com el sushi | LleidaDiari.cat

 

 

I és que aquesta nova varietat està feta com mai: propera, sorprenent, atrevida, exploradora, exòtica i diferent; és la cervesa perfecta per tots aquells que gaudeixen explorant noves propostes cerveseres i busquen donar-se un homenatge quotidià. Manila de San Miguel representa el futur i la innovació, amb tota l'experiència cervesera de la marca. Un homenatge al seu origen, Manila, ciutat que va veure néixer l'any 1890 a aquesta gamma de cerveses de caràcter explorador.



Comentaris

envia el comentari