Sis ferits en una baralla multitudinària a la presó de Lleida
per Redacció - Fotografia: Ajuntament de Lleida 02/12/2014 00:00h
Sis ferits en una baralla multitudinària a la presó de Lleida| Redacció - Fotografia: Ajuntament de Lleida
Sis reclusos del departament especial de règim tancat de la presó de Lleida van resultar ferits aquest dilluns durant una baralla multitudinària on es van veure involucrats una vintena de presos. Segons ha informat el centre penitenciari, la baralla va tenir lloc al menjador del departament, on "hi van volar bandeges i cadires".
Els ferits van ser atesos pels serveis mèdics de la presó i els responsables de l'incident seran aïllats per aquest motiu.
La baralla va començar durant el dinar, quan un grup d'interns va començar a barallar-se amb ells i a tirar objectes contra el funcionaris i contra altres presos. Alguns interns han explicat als funcionaris que l'incident és una reacció contra l'obligació de fer activitats grupals.
El sindicat CSIF ha exigit la dimissió de la subdirectora de tractament de la presó de Lleida per "millorar la seguretat del centre penitenciari".