‘Smart aqua’, nova aplicació mòbil d’Aqualia per facilitar les gestions relacionades amb el servei d’aigües de Lleida

‘Smart aqua’, nova aplicació mòbil d’Aqualia per facilitar les gestions relacionades amb el servei d’aigües de Lleida| Redacció – Fotografia: ACN

 

Els usuaris del servei municipal d’aigua de Lleida ja compten amb una nova aplicació per a dispositius mòbils, Android i OIS, desenvolupada per Aqualia, que permet realitzar totes les gestions relacionades amb el contracte de l’aigua i que es converteix en un canal de comunicació més al servei de la ciutadania. 

'Smart aqua' permet realitzar totes les gestions relacionades amb el servei en el moment que el ciutadà desitgi, de la forma més senzilla i còmoda, a l'abast de la seva mà, a través de la seva smartphone i tauleta. Els serveis que ofereix l’APP són, principalment, la consulta dels subministraments i contractes amb Aigües de Lleida, la consulta dels rebuts i l’històric del consum realitzat, l’enviament de la lectura dels comptadors, sol·licitar un nou subministrament, comunicar una avaria a la via pública, etcètera. La ciutadania pot accedir a tota la informació i serveis de l'aplicació, de descàrrega gratuïta, través de la web http://smart-aqua.es/cat/ o de l'etiqueta a twitter #Smartaqua.
 
La nova aplicació aspira a consolidar-se com un canal de comunicació i informació per al ciutadà. Informació sobre noves campanyes, notícies, enquestes (a través de les quals s'interactuarà i premerà l'opinió dels ciutadans) i notificacions, entre d’altres. També ofereix informació concreta relacionada amb Lleida, com informació sobre l'origen de l'aigua, petjada hídrica, tarifes, maneres de pagament i notícies del municipi.