Catalunya Diari

Supermercats Pujol incrementa un 5,7% la seva facturació durant el 2017 i supera els 150,7 MEUR

La cadena, propietària dels establiments Plusfresc i líder en superfície de venda a Lleida, preveu reformar onze botigues aquest 2018

Supermercats Pujol (SUPSA), firma propietària de la cadena d'establiments Plusfresc, ha tancat l'exercici 2017 amb una facturació de 150.755.000 euros (sense IVA), un 5,7% més en relació amb l'any anterior. El director general de Plusfresc, Francisco González, considera que aquests resultats «són un reflex de la confiança dels nostres clients i que ens anima a continuar treballant per oferir-los el millor producte i servei, que és la base del nostre negoci».

 

Pel que fa a superfície constant, la companyia ha crescut un 3,3% i continua sent la cadena líder en superfície de venda a la demarcació de Lleida, on la seva quota de mercat ascendeix fins al 19,41%. Amb vista al 2018, Supermercats Pujol vol consolidar la seva aposta per la digitalització amb millores tant al web de compra com a l'aplicació per a mòbils de Plusfresc, a més de continuar implantant la seva nova imatge a les seves botigues. Així mateix, la cadena té previst reformar aquest any un total d'onze dels seus establiments.

Exterior de l'establiment Plusfresc inaugurat per Supermercats Pujol a Tarragona
Exterior de l'establiment Plusfresc inaugurat per Supermercats Pujol a Tarragona | LleidaDiari.cat

 

Durant l'any passat, la companyia va obrir dues noves botigues: una a Tarragona, la primera en aquesta ciutat, i un segon establiment a Mollerussa. A més, va continuar amb el procés d'adaptació dels seus locals a la nova imatge de l'empresa, sota el lema «El súper que t'estima». En aquest sentit, Supermercats Pujol va reformar set botigues Plusfresc i va consolidar la seva aposta pel producte de proximitat a través del llançament del Porc 100% criat a Lleida. Aquest any 2018 la companyia té com a objectiu principal consolidar la seva aposta per la digitalització a través de la millora de la usabilitat i la imatge del seu lloc web de compra i de l'ampliació de les funcionalitats de l'aplicació per a mòbils Plusfresc. «Seguirem treballant per proporcionar als nostres clients una excel·lent experiència de compra sigui quin sigui el canal per mitjà del qual duguin a terme el procés», ha explicat González.

 

Així mateix, la companyia finalitzarà també el procés d'implantació de la nova imatge a totes les seves botigues pròpies, un camí que va iniciar l'any 2014. Durant aquest any, la cadena de supermercats té previst reformar un total d'onze establiments. A més, Plusfresc continuarà treballant en l'àmbit de l'eficiència energètica. L'empresa ha invertit durant els dos darrers anys un total de 2,5 milions d'euros en la renovació de les seves botigues pròpies amb l'objectiu de fer-les més sostenibles. Aquesta actualització, que es completarà durant aquest any, ha inclòs la renovació dels sistemes d'il·luminació, implementant tecnologia d'il·luminació led, la dels sistemes de renovació de gasos, el canvi de murals frigorífics amb portes de vidre i la instal·lació de centrals de fred amb certificat AA en un total de 56 botigues.

 

SUPSA-Supermercats Pujol és líder en distribució d'alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 73 establiments ubicats arreu de la demarcació de Lleida, a més de Barcelona, Tarragona, l'Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La firma, fundada l'any 1929, té un equip format actualment per més de 1.100 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta a la ciutat de Lleida amb una botiga de format innovador que busca millorar l'experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.



Comentaris

envia el comentari