Catalunya Diari

Teixidó Associats obre les oficines a Lleida i preveu donar feina a 65 persones

L’empresa familiar, dedicada a l'assessorament integral a empreses i particulars, arriba a Lleida amb gairebé 50 anys d’experiència en el sector

Imatge de Teixidó Associats a Lleida

Teixidó Associats obre les oficines a Lleida, en què preveu donar feina a 65 persones | LleidaDiari.cat

Teixidó Associats acaba d'obrir el seu nou despatx a l'Avinguda Prat de la Riba de la ciutat de Lleida i ho fa amb la intenció de donar feina a fins a 65 persones del sector. L'empresa, amb 48 anys d'història i originària de Balaguer, es dedica a l'assessorament en matèria jurídica, laboral, fiscal, comptable, mercantil, auditoria, assegurances, prevenció de riscos laborals, gestoria així com protecció de dades i informàtica.

El valor afegit del despatx és tant el seu servei integral, que aglutina totes les àrees de l'assessorament a empreses i particulars com l'ús de les noves tecnologies. Els seus clients es poden beneficiar d'un software digital de creació pròpia que permet l'eficiència de la gestió de les empreses i els seus treballadors, en coordinació amb el despatx, amb un tracte personalitzat i l'aportació de solucions immediates.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

La seva arribada a Lleida estava planificada amb anterioritat, però la pandèmia de la Covid l'ha endarrerit, tot i això el despatx obre les seves portes amb 25 empleats in situ i amb el valor afegit de la digitalització de la gestió per a les empreses lleidatanes en una època en què s'ha convertit en imprescindible.

Un assessorament especialitzat en cada matèria

Segons explica Òscar Berengueres, director de l'Oficina de Lleida, «la Lleida Covid necessita un assessorament especialitzat en cada matèria. La crisi econòmica provocada per la pandèmia se superarà amb una millora en l'eficiència i la productivitat de les empreses, una ràpida adaptació als marcs normatius i una contínua digitalització i innovació tecnològica. Experiència, confiança i innovació són els valors que més ens representen».

Les seves diàfanes instal·lacions ubicades a l'Avinguda Prat de la Riba n. 44-48 estan habilitades per a 65 treballadors, disposa d'una superfície de 1.000 m², distribuïts en despatxos, grups de treball, sales de reunions i sala auditori i formació on oferirà formació certificada, xerrades i ponències obertes a tota la ciutadania. Les instal·lacions compten amb espais equipats amb les últimes tecnologies informàtiques i de comunicació, així com pàrquing per a clients en el mateix edifici.

84 professionals en els seus diferents despatxos

Actualment, l'assessoria compta amb un total de 84 professionals en els seus diferents despatxos de Lleida, Balaguer, Tàrrega i Ponts. Es tracta de professionals de diferents perfils entre els quals es troben: advocats, economistes, graduats socials, gestors administratius, corredors d'assegurances, auditors, tècnics superiors en riscos laborals, enginyers o informàtics, entre altres.


Comentaris

envia el comentari