El sector de l'hostaleria de Lleida ha estat, sens dubte, un dels més afectats per la crisi de la Covid-19. Per aquest motiu, des de Turisme de Lleida han volgut endegar una nova campanya de promoció de la cuina lleidatana amb paquets especials i l'objectiu comú de donar suport a tots aquells empresaris encarregats de fer-nos la vida més saborosa.
Cal destacar que aquesta nova acció s'emmarca dins de la campanya 'Lleida, tot el que estimes', i que, novament, demostra que l'administració lleidatana sí que estima el sector del turisme i, en aquest cas, de l'hostaleria en concret. La promoció gastronòmica gira al voltant de la creació de dos menús gastronòmics que es basen en la identitat culinària de la ciutat i s'han elaborat valorant els productes locals, de proximitat i amb Denominació d'Origen de Lleida, així com vins elaborats a la demarcació.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Concretament, les propostes de menú són les següents:
-Menús 'Caragolada a Lleida', que inclou els caragols i se centra en la cuina de carns, peixos i verdures a la brasa, a la graella o altres formes de cocció pròpies de la cuina més tradicional.
-Menús 'Cuines de Lleida', elaborats amb productes de proximitat amb qualsevol estil o tècnica de cuina, tradicional o de nova creació.
Els menús s'ofereixen amb preu tancat, segons la proposta de cadascun dels restaurants participants, i es poden consultar a l'apartat de gastronomia de la pàgina web www.turismedelleida.cat, que també dedica un espai als establiments que ofereixen servei de cuina per emportar.
Els restaurants de la ciutat que hi participen en aquesta nova proposta gastronòmica són:
- El Galeó
- El Mirador dels Camps Elisis
- Julian
- La Masia
- Racó del Caragol. Espai Fecoll
- Saroa
- TK
Així doncs, ara és el millor moment per a demostrar que estimem Lleida i quina millor manera de fer-ho que assaborint plats tradicionals de la demarcació. Gaudint de cadascun dels seus productes, de les seves olors, textures i de les elaboracions fetes amb amor per part de tots els hostalers de la demarcació que necessiten més que mai de la nostra ajuda. T'animes?
Turisme de Lleida estrena nova campanya de promoció turística de la ciutat que, sota el lema 'Lleida, tot el que estimes', valora l'atractivitat del municipi. Entorn de 4 eixos de promoció, els dos primers fan referència a la cultura i el patrimoni, en tant que la ciutat de Lleida és manifestament rica. Un tercer eix és la natura: l'Horta de Lleida, el parc Natural de la Mitjana, la vinya o l'entorn del riu són elements que confereixen una personalitat distintiva a la ciutat. La gastronomia, com a eix vertebrador, arrodoneix l'oferta turística de la campanya.
Més notícies: